Apr 30, 2014

~ syurga neraka milik Allah...pilihan di tangan kita ~

assalamualaikum
semua orang ingin ke syurga...namun betulkah cara kita...insyaallah...sama sama kita muhasabah diri dan baiki diri demi syurga yang menanti...
ingatan untuk diri sendiri dan juga pada mereka yang sudi mengambil peduli...

13 comments:

  1. InsyaAllah Cheqna...sama2 kita berubah kepada kebaikan. ...

    ReplyDelete
  2. serbasalah nak tegur sbb mak ayahnya tak tegur,malah ada yg dah bersuami...

    ReplyDelete
  3. akk pon mampu doa je, nak tegur tak tahu, bukan tak mahu...

    ReplyDelete
  4. Allahurobbi... dimana ilmu yg ada dipergunakan kelak akan ditanya betul tu. Tapi kita ni lemah sebenarnya...

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah..kita sendiri tidak sempurna namun sentiasa cuba yang terbaik..kerana manusia sering melakukan kesilapan..Apa pun..kita sama² mendoakan kawan kita ...kdg timbul salah faham...nak tegur salah..x tegur salah

    ReplyDelete
  6. betul,manusia ni kadang-kadang suka lihat kejahilan kita yang dulu,tetapi tidak mahu melihat perubahan kebaikan kita masa kini,bagaimanalah mampu kita bersuara jika itu di dalam ingatan mereka...semoga impian menjadi muslimah sejati ada dalam setiap perempuan termasuk saya...Amin!

    ReplyDelete
  7. tegurlah..dgn cara yg paling berhemah sekali...

    ReplyDelete
  8. betui ,,,aku pun tak betui sgt lagi ... sama2 muhasabah diri dan cuba yg terbaik utk berubah

    ReplyDelete
  9. moga jd peringatan buat kita semua.... Aminnn

    ReplyDelete
  10. Adikku,,,, n3 yg bagus,, sama2. Kita muhasabah dan cuba utk menegur mana2 yang boleh diperbaiki,,, ;)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~