Apr 21, 2014

~ sutera creepe untuk dijual ~

assalamualaikum
promo sket sebelum publish citer pasal shahla tertunduk diam seribu bahasa tu
kepada sesiapa nak cari sutera creepe untuk dipakai di hari raya ke...dipakai di hari biasa ke boleh wechat cheqna..search alang farina
ataupun emelkan no phone untuk diwasap (alangfarina@yahoo.com) atau pun cari cheqna kat FB ( alang farina )
ok =)
mana la tau kot2 ada yang berkenan...malas nak transfer gambo dari phone ke pc sebenarnya ni =)

4 comments:

  1. WAHH TAMPAL LA SINI BOLEH JUGAK CUCI MATA ..HIHI

    ReplyDelete
  2. tailor mau amik tempahan lagi ke skrg ni hehe

    ReplyDelete
  3. uit, dah lebih 6 tahun rasanya maksu tak menempah baju. 3 tahun lepas beli bj kurung siap. huhuhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~