Apr 2, 2014

~ persiapan..~

assalamualaikum
seperti yang Aqib citer dalam n3 ini..makanya kali ni cheqna share sket pasal kenduri adik ipar cheqna..kenduri belah pengantin perempuan pada 22 Mac 2014 hari sabtu..dan kenduri umah mak pada 27 Mac 2014
cheqna uruskan sedikit persiapan la..ni utk bagi goodies pada tetamu yang berkunjung pada 27 Mac 2014 nanti..ekceli mak buat kenduri kesyukuran kat umah..ada orang kata kalau wat kesyukuran tak payah bagi takpe goodies ni tapi tak pelah...bukan beria ia beno pun goodies ni...cheqna buat dalam 240 beg...
yang ni memang hasil kerastangan cheqna...ghasak..dah cakap ngan mak..x pandai sangat buat mende2 alah ni...touch up sket2 je boleh r...suami memang duk mengutuk je...hahahaha...biar r..sib baik menjadi walau tak menjadi sepenuhnya...hahahaha..7 hantaran cheqna buat seminggu sebelum tarikh akad nikah adik ipar cheqna tu...balik keje malam2 buat r sket2..memang sibuk la...tu yang blog terabai serabai tu...normally blog ni cheqna taip malam..esoknya baru publish....dah bila sibuk memang tak r blog2 ni...nak masak pun tak sempat alasan je ni banyak makan umah mak n kat kedai r..sib baik suami faham..kalau tak..hurm....
suami ahkak rajin membantu hokeh...ni malam 21 Mac 2014..suami la yang kreatif ikat2 riben cam gitu..kena ngan tema u ollss...hahaha...i like biru...
tekun sungguh suami cheqna ni..suami cheqna ni kalau buat sesuatu mende memang sangat teliti...tekun...cheqna main hentam je...hahahaha..perbezaan itulah yang menjadikan kami semakin rapat..mesra gitu..lalalalala
nanti cheqna citer masa 22 Mac 2014 plak yer...sabar menanti..

11 comments:

  1. lembut gak tangan, boleh buat hantaran. Tgn saya keras abih cheqna. :D

    ReplyDelete
  2. SAPE LGI NK TOLONG KAN KLU BUKAN ADEK BRADEK SENDIRI .... TAHNIAH UTK ADEK CHEQNA

    ReplyDelete
  3. keras² tangan menjadi juga tu cheqna...
    suami kutuk xpe... bg komen jujur...nak cabar buat yang terbaik la tu dari yang baik... :)

    ReplyDelete
  4. ini yg bz nyer suami cheqna ke cheqna yg bz nih heheheh... bgs lah kalu suaminyer pun nk membantu, kadang ada laki tak minat nk nolong2 keje2 gini, lbh suke nolong keje2 luar

    ReplyDelete
  5. cantik.. janji menjadi., klu boleh jgn smpi membazir ye dop

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~