Apr 24, 2014

~ makang nasik saing ~

assalamualaikum
semalam kursus...hari ni sibuk..ni baru sempat nak off jap...hari ni khamis..330 dah balik... 
hari kejadian adalah sewaktu cheqna meeting kat JKMNT..tetiba bebudak ni hantar gambar kot wassap..
perghhh..terbakar mak jemah tengok
boleh korang makan nasik saing belakang opis...huh!!!!!!!!
saje je menggedik tau korang ni
yang ni makan colek jambu plak...kebetulan ada cikgu PDK datang..bawak jambu..apelagi geng2 ni..belasah r
panas2..duk makan bawah pokok belakang opis....hilang stress..
korang tau ke istilah makan nasik saing?????sile share pengalaman anda..bestkan??? 

11 comments:

  1. mmg bertambah2 selera kalau gini..tak pandang dah kiri kanan..

    ReplyDelete
  2. best makan ramai-ramai... macam piknik pun ya :)

    ReplyDelete
  3. wahhh..berkelah belakang opiss...syoknyaaa.... :)

    ReplyDelete
  4. akak tak tau maksud nyer nasi saing tuh tp kalu org johor saing tuh sama2... jom mkn saing2= jom mkn sama2...

    kalu pantai timur saing tu kwn... itu conpius tuh...

    aduhai bestnyer mkn luar opis bwh pokok tuh... jambu merah ngn putih tu sedapnyer... lama tak jumpa, zmn kecik2 dulu penah la jmpa

    ReplyDelete
  5. o.k yang ni mmg best ...makan ramai-ramai ngan geng bas sekolah ni adalah heaven :)

    ReplyDelete
  6. 2 maksud saing
    saing=kawan
    saing=berlumba/berlawan

    mana satu cheqna hehe..??

    ReplyDelete
  7. wahhhh boleh berpiknik kat opis tu kira hebat la tu hihi

    ReplyDelete
  8. selalu makan nasi saing dengan anak2 akekekeke

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~