Apr 16, 2014

~ cheqna ada blog ke??~

assalamualaikum
sering dihambat waktu yang semakin mencemburui hinggakan daku terlupa rupanya daku miliki sebuah blog yang menghubungkan daku dengan peminat daku..Allah..peminat tu....hahahahaha
alahai semua yang masih setia menjengah disini...cheqna ni lately sibuk sket...kadang2 buat sibuk pun yer...hahahaha banyak aktiviti
 ni gambar masa 13 April 2014..mukadimah jela sket..ni masa program Kembara Kebajikan 1 Malaysia yang berlangsung di Besut, Terengganu. tapi 12 April kami dah berkampung kat Besut
korang tengok kak oya..x puas hati cheqna yang cantik bergambar camtu..hahahahani sebahagian dari psychologist JKMNT dan dibantu oleh 6 orang pelajar praktikum...
nak citer panjang...nanti2 la yer...kekangan sangat skang ni..rindu nak bermalasan di blog..tinggalkan komen...bermesra2 ngan korang semua...eh ke dah ada yang lupakan cheqna ni??huarghhhhhh
i cuba ok....

5 comments:

  1. kalau buat kat s,alam, nak juga minta tolong tengokkan had kecergasan mental aku ni.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Takpe... bila ada masa, muncullah semula. :)

    ReplyDelete
  3. Seronoknya buat program camni.....tapi mesti sibukkan!

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~