Mar 11, 2014

~ menjawab pertanyaan KAKAK ~

assalamualaikum
masih berkisar tentang misteri MH370
kali ni cheqna nak jawab pertanyaan KAKAK
apa yang KAKAK tanya???
sama2 klik gambo untuk melihat dengan lebih jelas
ok kakak..sebetulnya kaunselor2 yang terlibat dalam krisis kali ini adalah rakan sejawatan cheqna dari Jabatan Kebajikan Masyarakat..ada juga kaunselor dari JPW, JPA..kalau ikutkan hati..memang cheqna nak kesana bagi menjalankan intervensi krisis kepada keluarga mangsa....tapi kami di Terengganu ni tak menerima apa2 arahan lagi..kalau ditugaskan kami berbesar hati untuk kesana bagi menjalankan intervensi krisis kepada mereka..
apepun..sama2 kita teruskan doa tanpa henti buat mereka...insyaallah..semuanya kan baik2 saja..

10 comments:

  1. Mohon Allah berikan Petunjuk...Sentiasa berdoakan dan mengharapkan yang terbaik..

    ReplyDelete
  2. Oh... barulah kakak tahu..
    Mungkin kalau perlu ditukar-tukar kaunselor cheqna pun kena pergi juga agaknya. Terima kasih information ini..

    Ye... kita teruskan doa kita cheqna.

    ReplyDelete
  3. ooo gitu yerk.. disamping mendoakan misteri kehilangan itu cepat selesai akak juga berharap moga petugas2 mencari dan menyelamat juga diberikan kekuatan mental dan fizikal...

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan dan berpeluang menjadi peneman mereka nanti..

    ReplyDelete
  5. mana tau, ada rezeki Cheqna terpilih utk menabur bakti...

    ReplyDelete
  6. bila tgk tv...tentang kaunselor2 tu..akak pun teringat cheqna jugak...

    ReplyDelete
  7. stanby jer cheqna...mana tau tiba2 orang panggil..

    #DoaBuatMH370

    ReplyDelete
  8. keluarga memang perlukan support frm everyone kan?

    ReplyDelete
  9. Moga keluarga semua mangsa kuat dan tabah hendakNYA.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~