Feb 11, 2014

~ kejamnya mak sedara ~

assalamualaikum
wahhh..cheqna kembali bersiaran setelah bercuti sejak dari Jumaat sehingga semalam( Isnin) well..macam biasa kalau dah cuti kat umah..masa untuk berblog terhad sket..suami didahulukan blog diutamakan...ehh...hahaha..sepanjang cuti..ada la keje cheqna buat..dan tujuan utama cheqna bercuti sampai semalam adalah kerana.....err nanti cheqna citer dalam n3 seterusnya yer..
eh eh..ni dah kenapa ngan aqib ni...Ya Allah Ya Rabbi..dimana Aqib tido ni???
disini..korang kalau tengok mesti kata cheqna kejam...hahahaha..ouhh..ekceli kalau cheqna cuti..Aqib memang cheqna akan jaga...kalau tak..Aqib akan duk ngan Wan dia...alah umah mak cheqna sebelah umah je pun...ni kisah semalam ni..dalam kul 11 pagi....
kesian..sampai tertidur di dapur tanpa disedari che ngoh..hahaha...sibuk sangat che ngoh di dapur dik oii..sampai tak sedar aqib tidur kat dapur..wasap gambo ni kat mama dia...kata mama dia..sian my son..hahaha
kenapa aqib sampai tertidur kat dapur??tunggu n3 lepas ni...nak meeting jap..bye

10 comments:

  1. alisha pun penah jugak sbb mama asek ckp kejap kejap ... sikit lagi ni .. pastu tgk anak dah tertido .. byk klai jugak la ...tp mcm2 stiuasi dan lokasi la ... hahahha

    ReplyDelete
  2. Misti aqieb penat tunggu che Ngoh dia masak ni .... hihihi comel je dia ...

    ReplyDelete
  3. letih benar tu ye.... kesian aqib... ngantuk sangat ye sayang

    ReplyDelete
  4. Alahai, sian dia tertidur kat dapur tu cheqna. Nasib ada tikar gak, kalau lantai je, sejuk.

    p/s: ingat, mana tak ingat, sentiasa ingat kawn2 bloger kak yus, cuma masa nak aktif blog hilang sekejap melayan si kecik Amani. Anak dah 5, jadi havoc jap di rumah, tp kini InsyaAllah akan aktif balik...:)

    ReplyDelete
  5. alahai.. sian die.. pernah juga sufiyyah mcmni..
    tapi lepas tu ras abersalah.. sbb selalunya ralit buat kerja sampai tau2 die ttdo. huhu

    ReplyDelete
  6. Hihi bebudak kalo dh ngantuk sgt mmg landing je memane sempat! Mak budak ponnnn tapi idok le kiutmiut cemni ;)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~