Mar 2, 2014

~ cotton batik n sponge cotton batik ~

assalamualaikum
semalam sahabat cheqna ada tunjuk sesuatu kepada cheqna...cadangnya nak buat untuk semua staff opis...so sambil2 tu..cheqna tunjukkan kat sini..kot2 ada yang berkenan..boleh tumpang sekaki...
pilih pilih
klik gambar untuk gambaran lebih jelas yer
pilih pilih
ada cotton batik biasa...ada sponge cotton..sponge cotton ni lebih lembut dari cotton biasa...harga???x payah nak pm pm bagai..nah cheqna kasi regenya kat sini..
cotton batik RM100 x termasuk postage
sponge cotton batik RM130 x termasuk postage
sape2 berminat leh emel cheqna kat alangfarina@yahoo.com atau kat wechat cari je alangfarina...kalau nak wasap pun boleh...tinggalkan nombor phone kat emel cheqna...insyaallah esok sahabat cheqna ni nak g oder kain2 ni...

15 comments:

  1. cantik la Cheqnaaaa.....minat dah ni :P ...harga pun o.k sgt....

    ReplyDelete
  2. Kalau di sana memang kain corak batiknya cantik-cantik cheqna.. Ada tu org tempat kakak selalu ke sana beli banyak-banyak. Kat Johor dijualnya sampai RM300 pun ada. Masa pameran kraftangan di Plaza Angsana baru-baru ini yg harga 500 pun ada... tapi memang cantikla..

    ReplyDelete
  3. Salam Cheqna....terasa lak bahang nak raya Cheqna menayang kain pasang cantik2 camni.

    ReplyDelete
  4. Batik semuanya, memang cantik sangat2....

    ReplyDelete
  5. hye...apa beza sponge batik dengan cotton batik?cotton batik tu macam japanese cotton ke..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hye..sponge batik ni kain lembur berbanding dengan cotton batik biasa

      Delete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~