Jan 15, 2014

~ oh oh oh..betulkah ini??~

assalamualaikum
Kalaulah betul..bestnya...sebab..sebab...cheqna akan memasuki umur 31 pada Mei nanti..hahahha
ada ke cantik sempurna?????memang tak la kan... 
hamboi korang..mesti tengah gelakkan cheqna ni...huh!!!!

10 comments:

  1. hahahahha.. kak ida tengah alami sekarang ni. cantik ke cantik ke? hahahahhahaahha

    ReplyDelete
  2. pakar penyelidik dah sah kan..betul la tu ...kan..kan..kan...akak dah terlepass....hehehehhe

    ReplyDelete
  3. saya setuju.Wanita paling cantik, ketika usia sekitar 28 - 35 tahun..

    ReplyDelete
  4. setuju sgtlah! xkira la betul ke x tp, nk setuju dulu siap2 sbb leez pun '3 series'! ahaks3..

    ReplyDelete
  5. cheqnaaa.. rupanya kita sebaya..hahaha.. tapi saya cantik sempurna bulan october nanti..hihi

    ReplyDelete
  6. akak yg dah over 31 ni bertambah cantik la ye...hihiii

    ReplyDelete
  7. ye kot.... ada gk membe share keratan akbar nih... selama nih akak dok panggil cheqna nih akak tp rupenyer... akak nih yg ptt di panggil akak... muahahha...

    ReplyDelete
  8. betol ke ni .....wahh..sedang cantik menawan lah sy ni (mcm perasan).....cheqna.........betul2 kita sama2 alami ni...hahaa

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~