Jan 6, 2014

~ Mak aihhh..panjangnyer...~

assalamualaikum
dapat kat group wasap malam tadi..Ya Allah..agak2nya nape nama dia panjang sangat ni yer..kata kawan kat group wasap cheqna....mungkin mak ayah dia lama sangat tunggu kehadiran anak..6 tahun gamaknya..jadi bila dah dapat anak..hambik..digabungkan terus 6 nama dalam 1 nama..
Ya Allah...bakal suami satu hal..tok imam nak baca talkin nanti.....hurmm..
pepun...yang penting..nama anak ni...panggil la nama anak sepertimana kita namakan...jangan letak nama anak cantik2..comel2..tapi panggilnya..mek..awang...panggil la seperti nama yang kita letak...yang membawa maksud yang baik baik...ok..
hurmmm..kalau cheqna dapa baby nanti..nama ape agaknye ye cheqna nak letak..hihihi

10 comments:

  1. Kannnn .. panjang suungguh nama dia. Kc baca kat Blog Dktr
    Faizie tadi. Sama entry korang eh. Hihihi.

    ReplyDelete
  2. jenuh lap dahi la bakal suami dia sesok nak sebut time akad nikah. hahahaha...

    ReplyDelete
  3. assalamulaikum dan selamat pagi cheqna!!!! wahhhhhhhhhhhhh lama giler tak komen2 kat sini...maafkan daku..

    perghh panjang bebeno sampai habis sekolah mesti mak dia rela nak tuliskan nama anak dia kat buku atau form..hehehe

    harap cheqna sihat di samping suami terchinta ;)

    ReplyDelete
  4. hahahah dana pun ada dpt kt grup wasap nama nih.... tak hagak2 tau mak pak yg letak nama bdk nih panjang2...

    ReplyDelete
  5. apa mak ayah dia panggil agaknya? nur? hahahhaa..

    ReplyDelete
  6. mak aih .. panjang sungguh .. semua yah² ...last2 panggil cik yah je kang

    ReplyDelete
  7. Kakak pagi tadi terbaca di blog Daddy Ziyyad.
    Sekarang ramai letak nama anak panjang-panajng.
    Bimbang anak tu sendiri sebut nama sendiri tak lengkap..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~