Dec 23, 2013

~ kesayanganku ~

assalamualaikum
tengok tajuk dah ada yang cebik2 ye...awak tak suka...x payah sebbokk nak buka  blog ni hokeh..lalalalala
hehehe saje je kasi gempak..ok meh kita citer pasal kesayangan kite hokeh...mak aihh menggedik semacam je cheqna ni...
ni kisah lama...lupa bulan berapa..cheqna n incik suami membawa dua orang anak buah suami berjalan2 ke stadium gong badak...ala..10 langkah zirafah je dari umah....hahaha..wehh..korang ukur ke???hahahaha..masa ni ada pameran binatang2..jual2 macam biasa...jadi kami bawak le bebudak ni jalan2...
suh si Aqib masuk main ngan arnab..abangnya akmal penakut....tapi...aqib punya perangai pelik sket....kemain banyak arnab dalam tu...langsung tak dihiraukannya...punyalah jenuh ayah ngah dia duk pujuk suh main ngan arnab dibuat derk je..
ni main dia...duk sibuk nak pegang2 rumput2 tu...arnab??x de nak dipandangnyer...
masih sibuk ngan rumput2 tu...panggil la berpuluh2 kali pun...x kan menarik perhatiannya...datangla arnab berpuluh2 ekor pun...dia wat derk je...
hah..ni la kerjanya...masukkan rumput2 kering itu ke dalam bekas air minum arnab2 itu....ko mampu???budak2 lain sibuk main ngan arnab...dia sibuk main kat sini...sudahnya..ayahngahnya amik dukung...kuarkan dari situ....hahaha
suka tengok gambar ni...3 samseng jadian....hahahahaha..nampak tak bukit sebelah aqib tu???pun aqib explore jugak...letih che ngoh ok...hahahaha

9 comments:

  1. tatau la apa jadi kat arnab tu dapat kat bebudak ni.. hahaha

    ReplyDelete
  2. Aydin ada asma. Binatang berbulu, saya cuma suh dia tgk je. Pegang-pegang, no. Disebabkan dia tak biasa pegang, maka nak pegang pun mcm ragu2 je. Tapi dak kecik dlm pic ni, bukan takat arnab. Rumput kering tu pun, dia nekad. Hahahaha! Nsb bek tak terpegang poo poo arnab ye?

    ReplyDelete
  3. Aqib tak minta Arnab ler tu..kalau kucing dia minat tak cheqna? kalau tak minat jugak maknanya dia tak suke binatang berbulu ler kut? hihihi

    ReplyDelete
  4. laaaa.. rugi la, kalo tak cik ngoh amik gambo dgn arnab la...heheh...

    ReplyDelete
  5. Sori ini persepsi saya, tanpa banjir tanpa selut, bila budak belum baligh pakai pendek..macam semuanya belum baligh.r

    ReplyDelete
  6. Step kaki gambar last tu boleh sama pulak tu cheqna:)
    Ada budak jenis tak suka binatang sebab itu dia buat tak tahu aje..

    ReplyDelete
  7. laaaaa..rumah awak hanya beberapa langkah kaki zirafah aja dari stadium tu? kira dekat la...hahahaha ( sambil kira panjang kaki zirafah..hahaha)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~