Nov 13, 2013

~ takpelah farah...cheqna dah kaya sangat dah....~

assalamualaikum
masuk opis..as usual..bukak emel dulu...n then dapat emel ni...
hamboi.....farah...x pelah...cheqna rasa sikit sangat duit yang farah nak bagi tu....jadi farah simpan jelah erk...huh!!!!!!!!
x koser nak melayan emel2 sebegini...nampak beno nipunya....tapi tak tahulah kot2 ada jugak yang mudah percaya...mintak jauh weh....
skang ni macam2 cara orang buat untuk menipu kan...sabar jela..yang penting jangan mudah percaya ok =)
so kepada Farah..u can go to helllllll..hamboi ko cheqna....hahahaha

12 comments:

  1. X bole baca gmba tu sbb bw guna tpon yg kcik...hehe...

    ReplyDelete
  2. aloooo farahhh bak mai 500k!nak beli ghumah..kekekek..

    ReplyDelete
  3. Aku risaukan mereka yang lurus.... mudah percaya...kasihan kerana masih ada yang terkena.

    kalau mereka sendiri pun tamak nak cepat kaya, itu tak apa...sudah kena gaya...

    ReplyDelete
  4. hakikatnya...10sen pun org takkan bg percuma kat kita .!!

    ReplyDelete
  5. Cheqna yang kaya raya....sudi apalah kiranya belanja saya makan nasik dagang kalau saya ke Tganu yer....hahahaha

    ReplyDelete
  6. Salam cheqna
    kty pun selalu dpt email cenggini .
    tak baca terus je delete..sbb masuk spam .

    ReplyDelete
  7. Bukan Farahlah cheqna...FARIAH...hahahaha! Terase ai tauuuu! Kuikuikuik!

    ReplyDelete
  8. nampak sgt msg tu hantar kat ramai org kan..hmm mcm2 skrg nie..

    ReplyDelete
  9. Saya mmg byk dpt email gini, tapi sume mmg dah siap2 dlm spam box.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~