Oct 30, 2013

~ sentiasa sedar diri ~

assalamualaikum
cuba cek balik diri kita as a isteri bagaimana....adakah seperti kata kata di atas atau sebaliknya???mana2 yang buruk kita sama sama baiki demi kesejahteraan bersama.. =)

11 comments:

  1. Kalau suami yg dah tak punya mak-ayah macam kakak ni pun hubungan keluarga kena eratkan selalu, biar kenal mak-pak saudara.. utk mendidik anak juga sebenarnya.

    ReplyDelete
  2. Salam kenalan.. im follower #565...

    sentiasa ingat mengingati la kan.. :)

    ReplyDelete
  3. Sepatutnya begitu...walaupun setengahnya beranggapan berat hati...

    ReplyDelete
  4. tah la aku tak penah suruh pepe kat laki aku tu ... slalunye aku je biarkan die buat sendiri .. tp slalunye sama rata je ... tak lebih tak kurang cuma tang2 anak2 die mmg lebih ckit

    ReplyDelete
  5. setuju. sentiasa berusaha menjadi yang terbaik dr hari ke hari insyaallah

    ReplyDelete
  6. hurm..syurga kita di bwh tapak kaki suami... kenkadang, kite ni isteri, tak sedar...kekadang terlepas juga..hehehe.. sila cecepat sedar diri yea.. kene peringat diri sendiri...thx Cheqna u remind Me too...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~