Oct 24, 2013

~ pegawai ambank dibunuh???~

5 comments:

  1. dulu2 mmg suke la share2 ni.. dah tua2 ni nak baca pun ngeri cheqna.. nak share apetah lagi.. huhu..

    tapi mmg kesian.. tak boleh tgk..

    ReplyDelete
  2. dah satu perangai manusia sekarang, selari dgn ada nya camera fon, dan fesbuk/youtube, semua benda macam tu sibuk nak di upload...Kalau kena batang hidung sendiri/keluarga mereka sendiri, baru tahu langit tinggi rendah..

    ReplyDelete
  3. kak pun sedih lihat gambar arwah terpampang begitu..
    ternampak kakinya yang merupakan aurat..
    kalau yang dah terlanjur share tu, delete sajalah. kasihan..

    ReplyDelete
  4. mlm kejadiah tuh pun ada dpt gk gambar mangsa kt wasap tp cpt2 delete, tak sangup nk tgk n kesian pd arwah... kadang manusia nih ekcited sgt nk berkongsi cerita sampaikan lupe pd perasaan org lain

    ReplyDelete
  5. inilah kecanggihan IT yang disalahgunakan...nanti bila dah terkena kat keluarga sendiri,pandai pula melenting kan...kasihan keluarga mangsa..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~