May 21, 2013

~ melayan si kecik ~

assalamualaikum
disebabkan kami masih belum dikurniakan rezeki untuk memiliki zuriat..makanya kami banyak menumpahkan rasa kasih dan sayang kami kepada 2 orang anak buah kami....anak kakak ipar cheqna...Akmal dan Aqib...
wah ko...mukadimah...x menahan tu..hahahaha gelenya cheqna...
ok...go terus kepada cerita....
cheqna n suami bawak anak2 buah berjalan2 ke stadium gong badak...saje jalan2...hamboi.....aqib kemain lagi suka ko...seolah2 dunia ini dia yang punya....
ok...memulakan aksi untuk meneroka...almaklumlah dah boleh jalan...dunia ini dia yang punya la....x larat che ngoh nak kejar hokeh...bab kejar mengejar..kita serahkan kepada ayah ngoh....che ngoh buat apa???buat lawa....kiki...snap gambo ler....
main buaian.....berlagak tak mo kasi ayah ngoh dia pegang....nak pegang sendiri....kalau ko jatuh dik...susah kami nak menjawab ngan mama dik oi..betapa galoknya aqib disini....abang dia akmal berangan jadi bawang merah..naik buaian feeling sensorang...nak snap gambo memalu la plop awang tu..hahahaha
keliling padang ni aqib berlari2.....semput ayah ngoh dia nak kejo...che ngoh????buat2 tak nampak je.,...hahahaha ni nak main gelongsor plop.....pun tak nak kasi ayah ngoh dia pegang....semua nak buat sendiri.....sabar jela budak kecik ni
menyengeh memanjang.....suka sangat boleh berbebas di taman ni...err..berbebas??maafkan saya cikgu2 =)
lama gak kami kat sini.....kat stadium ni kan ada macam tasik...tempat orang main lumba2 bot control tu...aqib punya menonong laju je g kat air tu...tak takut langsuung tau budak ni....ayah ngoh dah semput nak mengejor...dukung dia..dia marah..kalau biarkan dia berjalan memang ke dalam tasik tu la tempat yang dituju...sudahnya....balik!!!! =)

6 comments:

  1. Kalau bwk bdk kecik jenjalan, mmg letih sbb dia asik berlari sana sini. Tak terkejar...:)

    ReplyDelete
  2. alalaaa.... sengeh sesaja gambar2 dia... heee...
    layan je cheqna, esok2 ada la tu... InshaAllah..

    ReplyDelete
  3. baya2 gini mmg penat la nak mengejor cheqna.. tp x pe kiter pun blh exercise skli.. hehe..

    ** InsyaAllah cheqna satu hari nti ader rezeki utk cheqna n suami memiliki zuriat Allah.. Amin.. doa byk2 k.. :)

    ReplyDelete
  4. takpa chicna, blajar2 dulu, nnti tak kekok. tengok tu hubby chikna mmg nmpk sgt suka knk2.

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~