Apr 2, 2013

~ suami isteri mungkinla kot....pasangan kekasih????~


13 comments:

  1. betul...itulah yang sedang saya hadapi dalam melayari alam rumahtangga selama hampir 17 tahun ni...takkan sekali saya tinggalkannya kerana marah saya adalah kerana marah sayang....muahhhhh!!!!

    ReplyDelete
  2. apa nak heran...budak2 zaman sekarang, baru bercinta dah sibuk panggil 'mama', 'papa'..kah kah kah....macam dah jadik parents lerrr tu kononnya...

    ReplyDelete
  3. setuju 10% ..hihi sebab sayang la kita marah..kalau dah tak sayang lantak kau la nak buat ape pun...khenn?

    ReplyDelete
  4. berbeza dgn lelaki,kan...talak ditangan mereka...

    ReplyDelete
  5. betul tu sbb sayanglah kita marahkan dlm pelbagai perkara.

    ReplyDelete
  6. hati perempuan lembut..kalo dah syg tu mmg syg la..:P

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~