Apr 17, 2013

~ sedih ( episod 3 ) ~

assalamualaikum
sambung lagi episod 3..sampai episod berapa cheqna pun tak pasti..hahahaha
yang ni sebaik saja SAH...mokciknah ( yang pakai tudung kuning tu) menangis..menangis yang memang sangat2 menangis..kenapa mokciknah menangis???sebabnya mokciknah teringat arwah anak dia..arwah adi..arwah ni sebaya ngan rais dan sorang lagi sepupu iaitu mizah...kata mokciknah..mizah lepas doh..ni rais plop..kalau arwah adi ada mesti gini gok...memang sedih...lagi sedih...bila saat rais g salam ngan mokcik nah..mokciknah peluk cium dia...i jugak menangis you...sedih...arwah adi meninggal masa umur 16 tahun..masa tu arwah study kat MRSM Kuala Terengganu...meninggal pada bulan ramadhan kalau tak silap..dah hampir 9 tahun arwah pergi..alfatihah untuk arwah..
yang ni pulak, upacara membatalkan air sembahyang....penyerahan gelang emas kepada isterinya
dipakaikan gelang itu...
yang ni cheqna tak leh tengok lama2..sebak u...tak tahu kenapa...rasa mcam sayu je..sedih..sebak semua ada...
 ini kuarga besar kami...semua adik beradik ada..yangbelakang cheqna tu je anak buah...yang lain semua adik beradik...ipar duai..kalaulah arwah abah masih ada.......hurm....al fatihah jugak...
yang ni dayang2 bunting..hahahahaha..
pas setel ni..tukar baju..belarok plop...yang ni kelakar..laki i memang..rosak majlis tau..sabar jela...kenapa kelakar??tunggu episod 4 plak.....

6 comments:

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~