Apr 23, 2013

~ sambung kisah semalam ~

assalamualaikum
sambung kisah semalam...
balik umah...cheqna memang tak cakap banyak la...madi solat..rehat sementara tunggu isyak..pas isyak terus menidurkan diri....rasa cam penat sangat
dah tidur.....tiba2 jam 540pagi..cheqna terkejut..memang cheqna tengok jam setiap kali terkejut dari tidur...Ya Allah...sakit sangat...cheqna x leh gerak...hanya tangan n kepala je leh gerak....menggagau cari suami....gerak suami...bagitahu cheqna sakit
ye..cheqna sakit pinggang..cheqna langsung tak leh gerak...kejutkan suami...sambil2 nangis ni..sebab tak tahan sakit...sangat2 sakit...memang tak leh gerak langsung....suami bangun terus amik minyak afiat....nak pusing pun tak leh...seolah2 pinggang tu melekat kat tilam...lama cheqna dalam keadaan camtu...sejam kemudian cheqna gagahkan diri jugak bangun untuk solat subuh...suami papah...cheqna yang gebu ni suami papah..hahahaha nasib la suami oi...
pas solat..terus baring balik...memang sakit...sudahnya pas zohor..suami bawak g klinik...jumpa doktor..scan...doktor kata semuanya ok..mungkin muscle pain kot...alhamdulillah....
adakah mungkin sebab malam tu cheqna pulun buah jambu batu sesungguhnya..makan ngan asam boi...mungkin sebab tu kot...huhuhuhu..ke tak de kaitan???hihi

9 comments:

  1. Kakak rasa bukan kerana jambu batulah cheqna.
    Harap dah oklah bila ada ubat doktor..

    ReplyDelete
  2. oo kesian cheqna... penat sgtlah tu kot.. org pgl nyetok urat r ork..hehe..jambu batu tu rasanya takde ape2lah...

    ReplyDelete
  3. sy rasa mcm pnh kena je???? mmg sakit gila kan. pinggang tak boleh gerak. tp jadi sbb ptg tu sy eksiden, brek mengejut..so tlg blkg mcm tsentak sikit. ye lah agaknya tu..muscle pain

    ReplyDelete
  4. alamak kalau sakit muscleni memang tak leh tahan... memang menangis dibuatnyer...
    harap dah ok belaka...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~