Apr 3, 2013

Mimpi yang tak mungkin jadi kenyataan

assalamualaikum
tadi ada mesej suami bagitahu bahawa YAB PM akan mengadakan sidang tergempar kat tv..cheqna bajet pembubaran la....tiba2 suami balas ni..

"yedok yng....Mlm kelmarin abg mimpi jib buat abg jadi anak angkat dia..hahaha nakal mimpi"
hamboi.....x agak2 laki i mimpi cam gitu....sabar jela....err..PM tak baca blog cheqna kan??kang tak pasal2 PM sedih bila suami i eja nama PM cam gitu je....huhuhuhu...
skang....tunggu masa untuk mengundi jela.... 

14 comments:

  1. Terlambatla mimpi..skrg ni Najib bkn sape2 dlm negara. Cuma kerajaan sementara je. :-D

    ReplyDelete
  2. hahaha..seb baik mimpi jd ank angkat jer..klu dibuatnya dia mimpi jd PM..kus semangat..:D

    ReplyDelete
  3. nasib baik tak mimpi kak Ros jadi yg kedua hehe..:)

    ReplyDelete
  4. Oklah tu mimpi jadi anak angkat,dpt merasa sekejap dlm mimpi......

    ReplyDelete
  5. hahaha.....syok gk jd ank angkt pak jib.

    yok ngundi

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~