Apr 16, 2013

~ KOLEKSI PENGANTIN LAMA YANG HOVERR~

Assalamualaikum
yuhhhuuuuuu...lama tak jengah sini....mak sibuk ok....yelah...cheqna kan g johor..jadi skang akan cheqna mulakan n3 cheqna berkaitan kisah @Johor...r u ready for BN??eh tak tak...hahahahaha...jom...
jom kita mulakan dengan koleksi gambar pengantin lama yang hover mengalahkan pengantin baru aka adik cheqna tu...hahahaha...ekceli banyak sangat gambar..jadi cheqna kena wat beberapa siri untuk majlis adik cheqna ni.....banyak yang menarik berlaku..mendebarkan pun ada..menyedihkan pun ada...jadi kena tunggu la....
so kita mulakan dengan pasangan pertama.... 
abang sulung....dah 24 tahun kahwin...anak 5..anak sulung dah berusia 23 tahun.....lelaki...
abang ketiga....dah 16 tahun kot kahwin.....anak sulung pun lelaki....berusia 15 tahun kalau tak silap...hahahaha
abang ke4, baru 3 tahun kahwin...tu anak sulung dia la tu
of coz tuan rumah kedaung.....bulan 5 ni cukup setahun nikah...belum ada rezeki untuk mengandung.,..skang mengandungi je...kikikiki..
hover tak hover....semua suh pengantin baru berdiri kat tepi...hahahahahaha....
nantikan lagi kisah2 dari cheqna ye......paling mendebarkan sewaktu proses akad dilakukan...kesilapan jurunikah yang mungkin akan memusnahkan impian adik cheqna dan bakal isterinya.....kenapa???tungguuuu

12 comments:

  1. cantik la pelamain dia tu cheq na, pengantin pun cantik :)

    ReplyDelete
  2. suka pelamin tu..sweet je.

    *dah 2kali ngundi kat johor, tapi BN masih kukuh. kali ni mybe ada perubahan sikit..hopefully. OPSSS...^__^

    ReplyDelete
  3. pengantin lama amik tempias seri pengantin baru hehe...cantik pelamin tu..

    ReplyDelete
  4. waa suka warna pink cantik sangat...takper pengantin lama pun lama janji dapat berposing dipelamin lawo tukan...

    ReplyDelete
  5. cantiknya, baik pengantin baru mahupun lama.. :D

    ReplyDelete
  6. eheheheeh sian pengantin jadi pengapit....ehehe

    ReplyDelete
  7. selamat [penganting baru.. moga kekel hingga akhir hayat.. :)

    ReplyDelete
  8. org lain semuanye menegak pengantin lama yg last tu je nyenget lebih ..hihi tak pe mu pun penganti baru lagi ....

    ReplyDelete
  9. Adik pengantin kenalah hormat abang dah kakak. Bagi mereka mengimbau kenangan masa sanding dulu:)

    Selamat pengantin baru buat adik...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~