Apr 4, 2013

~ Kije dia ~

assalamualaikum
lama tak citer pasal pengsonglap pen ni...apa??dia dah berhenti dari mengsonglap???tak tak tak...tidak sama sekali...hahahaha..dia masih meneruskan xtvtnya seperti biasa...hahahaha
hari tu 2 kali dia songlap pen cheqna...bila dapat kesan pen cheqna hilang..memang tak de saspek lain r..terus kol..hahahahaha
last week...dia buat perangai lagi....dia songlap pen orang lain...tak menahannya siap mari tunjuk cheqna tu....cheqna apa lagi....snap gambo ler...dan dia plak sporting...x kisah pun cheqna snap gambo dia....kena molek dia yang suh cheqna snap gambo.... 

haji mez ni...ko tulis la nama ke...ko tepekla nama kat pen tu ke....kalau dang dia nak songlap..apepun boleh jadi....yang ni..nisa jadi mangsa....cheqna snap gambo terus wasap ke empunya....sabar jela..empunya diri tak sedar pun....
cheqna berapa kali doh kena...."cheqna..cicak belakang awak" hamba allah ni pun berpaling la ke belakang...tak de pape...setengah jam kemudian baru sedar pen hilang....masa cheqna pusing belakang tu la dia songlap pen cheqna...
haji...haji..sabar jela....

11 comments:

  1. Jangan dia songlap 'hati' orang sudah...itu kes berat!

    ReplyDelete
  2. haha.. bila ada yg cmni kt opis mmg ceria je opis kan cheqna.. hobi haji ni dah agaknya tu..saje nak mengusik ke?

    ReplyDelete
  3. hahahaaa..lepas ni jgn tulis nama t api letak bom :D

    ReplyDelete
  4. hehehe dik bukan apa suka bila dengar
    "sapa ambuk pen aku"

    ReplyDelete
  5. hehe..penyonglap yg menceriakan susasana ek..tentu gamat jadinye ..huhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~