Apr 17, 2013

~ episod 4 plak ~

assalamualaikum
episod 4 perkahwinan adikku..last kot ni...
ok kita sambung..pas setel akad nikah...terus belarok...err...cheqna tak tahu kat tempat lain panggil apa....dalam kul 1230 tgh kami memulakannya...
pengantin dahaga weiiii
si kembar ni je jadi jurumekap......habis jambu muka adik i..
hamboi muka adik cheqna....pengapit tu anak buah ok....umur 23...berkenan ke????kikikiki
woit woit pengantin oi..ko nak kemana tu??sabar ok....rombongan tak gerak lagi ko dah sibuk nak berjalan ye...tak reti2 nak nyabo ..hahahaha
hah..tau pun nak kembali ke barisan..hahahahaha
bersedia memulakan perarakan menuju puncak..hahahaha
cheehh pengapit..memula je tutup muka poksu eh dia...pahtu panas...sibuk kipas muka dia plak...hahahaha
cuaca tak la panas sangat...redup..ok la...
x menyabo nak tgk muka bini dia...hahahahaha
yang ni spoil....laki i punya penangan la....sampai kat pintu umah pengantin pompuan...pihak pengantin pompuan baru je nak berpantun...tak sempat..laki i terus je hulur duit tol...sabo jela...x jadi pantun...terus dapat masuk je...hahahaha..laki cheqna kata..abang yie ( sebelah rais tu) bagi hint..ingatkan suh bagi tol..rupanya suh jawab pantun...laki i mana reti..tu yang terus bagi duit tol..selamat katanya..hahahaha
dapat duit tol..beres.....hahahaha..suami pun menarik nafas lega sebab x payah berpantun bagai...hahahaha hampeh tau laki i ni....
makanya bergambar la mereka dipelaminan...x bersanding...just bergambar je...
ma bersalaman dengan satu2nya menantu pompuan dia..apa yang mereka bualkan tak dapat dikenal pasti..hahaha
pelukan dari ibu mertua

comel la tengok...sungguh pun...cheqna siap cakap ngan suami cheqna..."bang...rais dah macam jambu sangat...dengan bibir pink...." hahahahahaha
ok fine..ada satu je lagi kisah bab nikah kahwin ni...maaf ye..hahahaha

6 comments:

  1. kemain pink pasangan ni...suka sangat...
    moga bahagia mereka berdua...

    ReplyDelete
  2. Salam Cheqna sihat ke?
    hemsem la pengapit...
    berkenan nak wat menantu utk salam sowang my twin
    kikikikikikiikikikikiiiii....

    ReplyDelete
  3. hahahaha..pengantin lelaki tak menyempat nak ke depan tu...mana aci terus bagi duit tol, kena la pantun dulu!!!! hahahaha

    ReplyDelete
  4. selamat suami cheqna ye..tak perlu berpantun he he

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~