Mar 11, 2013

~ versi berangan kerana koya itu indah ~

assalamualaikum
ni pun dah lupa bila....tapi rasanya masa hari Le Tour De Langkawi berakhir di Dataran Shahbandar, Kuala Terengganu..suami ajak cheqna jenjalan kat Pantai Batu Buruk, sebagai isteri yang baik, ikutkan jela...masuk bakul angkat sendiri
suami sangat suka dengan motor2 besar ni..sangat suka...selalu je tengok dia bukak youtube tengok motor2 besar..dan kompem cheqna jadi mangsa menadah telinga mendengar koyaan beliau itu bab motor besar....hahaha...takpe, isteri yang baik..dengar kan je sekali lagi puji diri sendiri
Hamboi..macam tengah fikir nak beli ke idok je gayanya.....
motor yang depan suami ni regenya RM218k..sekian harap maklum...masa kami duk tengok2 ni..adala seorang minah motor yang datang n stat moto ni...terkejut mak ok..bunyik motor ini meruntun qolbu betul....encik suami mula la berangan...atau bahasa kami kat trg ni koya....encik suami selalu kata koya itu indah dan koya itu tak perlu dibayar...
jadi...selamat koya la ye....=)

4 comments:

  1. rega sebijik 3series bmw...perrggghhhh
    tp kena hujan jugak ... hahaha

    ReplyDelete
  2. motor 3 roda tu best wooooo..saya nak beli laaa..boleh ronda2 dgn wife nanti...hahaha

    ReplyDelete
  3. Salam kenal cheqna kalau akaklah memang koya benda2 macam tu...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~