Mar 20, 2013

~rutin daku~

assalamualaikum
setiap hari kerja (ahad-khamis) melalui highway gemuruh-ajil..kadang2 highway gemuruh - pasir tinggi seorang diri...ditemani kabus tebal di pagi hari....kabus tebal pagi hari petanda tengaharinya akan panas ceng (panas yang amat) 
highway ni x sibuk sangat..masih belum ada tol..sebab tol pun baru dalam proses dibuat...setiap kali g keje..adalah dalam 10 buah kereta yang sama2 saing ngan cheqna...
kadang rasa bosan..kadang rasa sunyi...atas highway ni hampir 20 minit gak r...bosan sebab kiri kanan tak de pape...x de pemandangan yang cantik kan...hehehehe..kadang speed 80km..kadang 100km..kadang 120km...kadang kalau angin giler datang 160km cheqna tekan...tapi angin giler tu tak selalu cheqna ikut sebab tahu bahaya...bak kata haji "mung tu tak dop baka lagi..jangan laju2 ngat bawak kete" hahahaha
Ya Allah Ya Tuhanku...KAU permudahkan lah segala urusanku di dunia mahupun di akhirat...Ku bermohon hanya padaMU Ya Allah....

9 comments:

  1. Ishhh....kabus tu pemandangan lah tu...lawa pe.....ahakz

    ReplyDelete
  2. mung jange dok laju sangak gok cheqna, huk aloh! hahahaha

    ReplyDelete
  3. seronok dapat tgk kabus pagi hari...akak gi keje tgk kereta jer byk dik...hehe

    ReplyDelete
  4. Amboi, untung cheqna. Lalu highway, jln smooth je. Highway kat kl ni, dah takde ruang nak menyelit pun. Sesak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. a'ah.. untung lar.. jalan smooth je.. ni pemandangan kiri kanan ade org dok muke toyeee je.. x besttt.. =p

      Delete
  5. assalam...
    kabus dipagi hari..nyaman tu sejuk sepoi2..hahaha

    ReplyDelete
  6. Bestnya kabus pagi...
    Amin...semoga dipermudahkan segalanya...

    ReplyDelete
  7. sampai 160 cheqna..?? teror..hehe

    En.somi saya kalo tekan 120 je saya da kecoh..hehee..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~