Mar 12, 2013

~ bekam ~

assalamualaikum
ada satu malam tu..malam bila lupa tapi yang pasti cheqna ingat esoknya cheqna tak keje, jadi mungkin hari jumaat malam kot.....cheqna ajak suami keluar dengan niat ingin mencari rehal...tau kan rehal tu apa??ala tempat kita letak Al Quran kalau nak mengaji tu.....haah..yang tu la....jadinya...suami pun bawak cheqna g pasar payang...
dah dapat rehal, tetiba suami nampak ada lelaki yang ada sesuatu di atas kepalanya...suami tanya
"sini buat bekam ke??"
"hor.."orang tu jawab
"oh..saya nok wat r" suami berkata lagi
"bolehla" orang itu berkata..maka terhasillah...
ni je gambar yang sopan sikit...yang lain tak boleh tunjuk.....x sesuai.....Ya Allah.....cheqna tengok darah yang kuar....eeeiiiii...sangat geli...banyak giler...dengan berketulnya.....memula alat tu diletakkan di tubuh suami..n then diorang cam vakumkan untuk mengumpulkan darah disitu.....pastu dengan menggunakan mata pisau mesin...ala yang cap gilete tu...
 hah..yang ni la....gigih cheqna google tau...hahaha.....dengan menggunakan mata pisau ni, belakang suami ditoreh sikit sikit.....
dan bila orang yang buat tunjuk kan darah tu..memang seriau r.....suami plak jenis banyak angin..asyik sendawa je....kata suami.. rasa sedap sket pas buat bekam ni...dan dia nak buat lagi lain kali.....
cheqna???takpe..terima kasih je...

14 comments:

  1. Bekam salah satu perubatan cara Islam yg terbaik tau cheqna..

    ReplyDelete
  2. saya penah buat cara pacat sedut darah. mula2 geli, tapi lelama sedap

    ReplyDelete
  3. Mama 'seram' tengok kesan bekam yang bertompok2 tu...

    ReplyDelete
  4. kalu amy mintak maap la..xkan buatnyer..kena cucuk tiap2 bulan da serik da rase...hehe

    ReplyDelete
  5. erkk.. kena toreh sikit2 ngan pisau tu tak sakit ke...? ngerik sih...

    ReplyDelete
  6. kalau berbekam tu boleh kuruskan badan, tiap2 minggu saya sanggup bekam...hahahaha

    ReplyDelete
  7. cheqna, hr tu pun ayu teman suami berbekam gak..mmg takut tgk darah pekat kuar.. tp bila tanya apa rasa, encik suami ckp ringan badan lepas buat bekam..sakit kepala pun dh kurang.. tu yg bagusnya berbekam ni..

    ReplyDelete
  8. kalau acik pun tak mau cheqna..seriau nak kena toreh2 tu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~