Feb 5, 2013

~ laki bini yang hensem dan cantik ~

assalamualaikum
pagi sabtu 2 Februari 2013
selepas solat subuh, suami suh bersiap...pakai pakaian biasa...jangan pakai jeans katanya...pakai seluar track biasa je..ingatkan nak bawak g bekpes kat luar...rupa2nya......
hohoho...suami bawak cheqna meround stadium gong badak...wallah..dengan selipar jepun ku yang inilah...makanya kami berjalan2 meround tasik ini.....jauh weh.....
dalam pada kami duk berjalan2..bersembang2...sambil2 snap gambo...udara pagi sangat menyamankan...sangat2 menyamankan...serius...
ramai orang kat sini...petang2 pun sama....penat gak walau kami hanya berjalan kaki..dengan kedua2nya berselipar jepun..suami bawak kasut tapi cheqna tak kasik dia pakai sebab cheqna kan pakai selipar jepun je..jadi untuk melaksanakan keadilan di antara kami..makanya suami ku tak bagi pakai kasut...hahahahaha gelak kejam....
terasa la jugak berpeluh tu...best..tapi..pas habis round satu pusingan stadium tu...tetiba...kami bantai ini 
ye..nasi minyak untuk suami...
nasi lemak untuk isteri....ye sekian harap maklum..bai...

7 comments:

  1. takpa...at least dah bakar sikit calorie sebelum makan nasik minyak tu....hihihih

    ReplyDelete
  2. proses membakar lemak..lps tu mengantikannya semula

    ReplyDelete
  3. adyuhh nasi minyak ganu memang sedap..dulu mas praktikal kat ganu tiap2 pagi sblm g keje wajib beli nasi minyak.

    ReplyDelete
  4. hahha..ada jgk camtu yek...x pernah round lg situ...

    ReplyDelete
  5. konon2 bakar lemak, pastu tambah plk double...haha...sabar jelah...xpe pasni jogging plk yer cheqna...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~