Feb 4, 2013

~ kemaruk sangat laki bini ini ~

assalamualaikum
skang kami laki bini sudah kemaruk...sangat kemaruk...bermula dari pengaruh suami la ni...suami pulak diinvite oleh seorang akak kat fb..dan cheqna pulak terpengaruh dengan suami...hari2 suami ajak main..memang cheqna terpengaruh....woit woit...apa plak fikir ke lain ni...haish..korang ni...kami laki bini kemaruk main ini la...
pada mulanya suami ajak cheqna main kat tab dia...sudahnya cheqna jadi ketagih...dan inilah satu2nya game kat fb yang cheqna main...kat tab pun cheqna main gak...kat tab tu instaal melalui playstore r...Ya Allah Ya Rabbi..memang ralit r main game ni...tapi tak la sampai abaikan semayang bang...err....maksudnya solat le 
pernah hari tu..cheqna ingat lagi..balik kije...biasa sampai umah dalam kul 5.55pm..cheqna biasanya kalau sampai umah bergolek2 dulu...lepak sebelah suami lu...dalam kul 615pm baru masuk dapur....so...duk golek2 bergurau senda..suami ajak main game ni...so..layankan suami..kang kalu tak ikut dosa hokeh..hehehe sedang syok main...boleh plak mak datang umah...sedang molek r anak natu dia ni masing dalam keadaan niarap..yelah...tab kat bawah...
" doh duk wat mende 2 orang ni??" mak tanya
" main game mok" cheqna jawab..mata dok tengok mak...mata still kat tab
" doh bakpe sapa neyrak gitu balas tu?" mak tanya lagi..
" doh memang kena duk gini" suami cheqna jawab
"macam2 la 2 orang ni" kata mak sambil tutup balik pintu umah kami...ekceli mak datang bagitahu ada lauk umah mak n suh cheqna g amik....
skang still main...suami tak puas hati sebab cheqna mengatasi dia....hahahahaha...sesekali main game sebegini sangat mengeratkan hubungan...yelah...masih ber2...dang ada baby kekgi entah sempat entah tidak main  game...jadi...hargai masa yang ada ini.....
Pssttt : n3 ni dah lama di taip cuma baru hari ini berkesempatan publish...skang dah tak main dah..x minat lagi....hehehehe 

11 comments:

  1. ari tu melayan jugak
    skrg dah stop
    xnak mula lagi takut ketagih.huhu

    ReplyDelete
  2. tu dia...lakibini dok main game...tak sedar mak datang...ish....controllah sikit....hahaha

    ReplyDelete
  3. ok r kalu men game gini kakna..amy pun suka..ni fahmi duk men game dota..perang xau ke benda..xcakap dia nk ajo amy xpandai2 last2 give up xmain2..hehe

    ReplyDelete
  4. Kami laki bini ketagih dgn hill climb...hahahah! msg2 compete sape yg paling jauh jln...

    ReplyDelete
  5. sy x penah main game kat FB ..huhu ..best ek? nanti boleh la try :)

    ReplyDelete
  6. boleh kawan ngan anak aku la cheqna ....

    ReplyDelete
  7. aakak memang takler .. sebab sekali dah maintu leka sesangatler... tu sebab tak nak mulakan...
    cheqna haritu susah sesangatler akak nak masuk blogni... nasib harini boleh..

    ReplyDelete
  8. dulu akka gila main cityville kat fb...tak ingat dunia..siang malam teringat game tu...last2 keputusan drastik diambil...NO GAME..!!sapa yg invite main game...terus block org tu hehe...bila dah lupakan game..terasa banyaknya masa dibuang pd game tu

    ReplyDelete
  9. Kakak dah tua cheqna sebab tu dah tak minat main game ini semua. Cheqna pun sekarang dan malas nak main kan.. buat kerja lainlah..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~