Jan 9, 2013

~ untuk ingatan dan amalan bersama ~

assalamualaikum
cuba tengok balik macamana agaknya diri kita sebagai isteri???sebagai suami???mudah mudahan kita tak tergolong dalam golongan sebaliknya.....bagi isteri macam cheqna...mak ayah berasa hati bukan lagi dosa pada cheqna..tapi kalau suami kecik hati..bekok...walau dia tak bagitahu..memang dosa sangat besar..nauzubillah...moga2 impian untuk ke syurga melalui suami kan tercapai..

17 comments:

  1. hai darlingggggg!!!! *muahhhkirimuuaahhkananmuaahhkiribalik*

    dah habis dgn banjir?bela lipan dakkk??kekekekee...

    ReplyDelete
  2. Begitulah sebaiknya cheqna. Kena muhasabah selalu sebab kakak kita alpa hal-hal begini.

    ReplyDelete
  3. Betul tu huhuhu tp ada muskil sikit la alang tentang ni.

    ReplyDelete
  4. Sebenarnya mudah bagi wanita nak masuk syurga...salah satunya taat pada suami..tapi diceritakan, kitalah penghuni neraka yg paling ramai...kena selalu audit diri.

    ReplyDelete
  5. Suami kena halal isteri buat apa...sebab dia pun byk dosa juga kan,,tak adil jika nak masukmsorang sorang, ,

    ReplyDelete
  6. Sapatak buat dosa. ¿¿¿ angkat jari....tu dalam, mana mana ceramah UiA

    ReplyDelete
  7. erm. tanggugjawab.. sentiasa bermuhasabah diri..

    ReplyDelete
  8. aku rela ketepikan perasaan hati sendiri asalkan suamiku bahagia. sbb aku nak cium syurga. baik tak aku... hehehehe

    ReplyDelete
  9. bahagia jika lihat org2 trsyg bahagia......

    ReplyDelete
  10. terasa beratkan.. akakpun kdg2 der gak perasaan yang tak baik .. kena muhasabah diri sendiri..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~