Jan 6, 2013

~ Hari2 terakhir di tahun 2012 ~

assalamualaikum
kisah berbengkel di dungun pada hari2 terakhir tahun 2012...jom...
with kakak kesayangan..kahkahkah...kak oya mesti gelak baca statement ni...hahahaha...camana anak dia tak buat muka setiap kali bergambo...see mama la.....masa ni tengah dengar apebenda ntah..ni malam pertamawah ko..ayat tak menahan tu malam memula berbengkel.....
hari kedua...konon2  bajet garang r tu kak oya...hahahaha...masa ni bincang SKT 2013 rasanya...kak oya gok eh....kalau dia baca ni memang mati haku kena marah...sebab gambar2 ni menunjukkan wajah tak cantik dia...ekekeke...kalau yang normal pun ko tak cantik kak oya weh....hahahaha ampun...
bajet ayu...cheqna plop masa ni tengah baloh ngan kak zie rasanya....membincangkan sesuatu...dah lupa pekebenda...auwww...kak Jah ada disini...err...ni kan kak ct yang baru je balik dari menunaikan haji...kami panggil kak jah pulak...jadinya 3 hari kami disini...makan kurma...dan macam2 dari mekah la..dan thanks untuk beg untuk letak telekong tu ye kak jah..=)eleh...kak jah baca tau blog cheqna ni...sebab tu dia bagi hadiah ni thank kak jah..i dah manfaat sebaiknya hokeh =)

6 comments:

  1. nk tgk rupa paras beg utk letak telekung tuh.. ;)

    ReplyDelete
  2. assalam cheqna..
    seronok ye dpt hadiah dr mekah^^

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum cheqna....
    Seronoknya berbengkel bersama kawan2 yg sekepala....

    ReplyDelete
  4. woooiitt!! gler babas muka aku ms nih...bila korg snap nih??haha...dpt duit kat nuff bak mai royalti seposen dua!! O.Y.A

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~