Dec 17, 2012

~ tsara nabila...~

assalamualaikum
baru tertengok..tertengok ok...tertengok video budak yang bernama tsara nabila ni...mak aihhh....tak mai komen panjang la....korang search sendiri r video2 dia kat tiubawak youtube dan nilai la sendiri....
*mengucap panjang & senyum sendirian*

15 comments:

  1. eh? dia buat ceramah syok sendiri ke ape ni Cheqna? huhuhu...haish..macam-macam la diorang nih ....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Cheqna,

    Ni lah yang merisaukan Kak Ros,anak2 gadis zaman la ni...dia tak sedar apa yang dia dah buat..Bukan setakat memalukan diri sendiri ja, malah turut memalukan bangsa agama dan yang ibu bapaknya sekali...Aduhaiiiii....

    ReplyDelete
  3. Dah tengok ari Tue...Dan mengiling kepala sendiri

    ReplyDelete
  4. Kesian mak-ayahnya, moga dia menyesal tapi semua org dah tahu...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~