Dec 4, 2012

~ terjebak dengan game ini ~

assalamualaikum
suami cheqna ni sejak ada tab..makin ligat main game....dulu angry birds...skang game race motor ni...kena molek game masok pun dia main....ekekeke....skang game ni r dia layan

  • game lumba motor ni...sampai senget2 bahu...kalau accident mak aih...macam betul2 punya accident ni...kadang berebut gak ngan anak buah, akmal tu...ada ketikanya waktu suami main game ni...cheqna ada sebelah dia..cheqna tengok tv ke..layan fb ke...x kacau pun...tetiba accident..dandan suami kata sebab cheqna dia accident...sabar jela...padahal dia yang tak pandai main...=)
 Skang lyn game wordsearch plak.....
cheqna???tak main game..just sibuk berwasap je...ekekeke 

14 comments:

  1. Tak minat main game macam ni..game ni memang addicted..makan pun boleh lupa!

    ReplyDelete
  2. jgn sesekali mula...sbb susah nak berenti kalau dah ketagih hehe...

    ReplyDelete
  3. salam..baru sempat BW.sy gila agry bird,heheh

    ReplyDelete
  4. laaaaa...fendy dok sakan main game ni cheqna! pantang lepa je dia bukak game nih

    ReplyDelete
  5. jangan samapi ke cheqna masok pon dia x duli nak makan... hehe

    ReplyDelete
  6. klu main game..tentu leka,kan..tak sedar dua tiga jam masa berlalu..

    ReplyDelete
  7. game airport city pun besh.. kami anak beranak dh lama ketagih ngan game nih.. hehe..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~