Dec 30, 2012

~ ragam si budak kecik ~

assalamualaikum
Ya Allah...bukak blog sendiri....baru nak taip n3..kemalasan melanda....tak tahu kenapa....tapi demi tak menghampakan pembaca setia..ku gagahkan diri jugak menaip n3 walaupun seringkas yang mungkin...tapi korang demand kan??kalau n3 pendek korang marah kan???kekekeke...shahlan dan isteri tersenyum le tu hahahaha...
skang malas lagi nak citer bab banjir....banyak citer dalam draft ni...sabar ok...meh layankan aksi anak buah cheqna ni..ekceli anak buah suami...tapi sah2 anak buah cheqna jugak kan....heheheeh
kejadian ni hari apa ntah..lupa..tapi yang pastinya sebelum banjir r...mungkin hari jumaat kot..21hb disember kot...dah lupa...mama aqib ada exam..so aqib ditinggalkan ngan tok wan dia...dan otometik kami ( cheqna ngan suami) r akan menculik aqib ni....suami g amik aqib...cheqna kat dapur..nak masak untuk lunch...tetiba....jom layankan gambar ni..untuk mengetahui apa sebenarnya yang terjadi..
memulanya..elok je aqib ni duk depan penimbang tu...tak lama selepas tu....merangkak aqib menuju puncak hahahaha...
sempat lagi tengok che ngoh dia..cheqna tertunggu je dia nak buat pe...
sengeh sengeh...
hambik....ekceli cheqna masak nasi..so periuk tu sah sah tengah panas...nasi baru masak.....
ok..pegang....
hah...dibukaknya tudung periuk tu......
letak tudung periuk elok elok...
dan...memasukkan tangan menyentuh nasi...even nasi tengah panas..dengan beraninya aqib menyentuh nasik2 itu...
dengan sengeh2nya memasukkan nasi ke dalam mulut...ok fine..terus letak tab...amik pinggan...sendukkan nasi..letak kuah singgang sket...n suapkan aqib.....pandai aqib ni bagi hint dia lapo...hahahahaha kejam punya che ngah....betullah ni kejadian hari jumaat...sebab masa ni suami pergi solat jumaat...
hahahaha aqib aqib...suap nasi dengan banyaknya dia makan..lapar rupanya anak sedaraku ini....

5 comments:

  1. alang heheheh kenal la :) emmm lama tak bersua di alam realiti mahupun di alam maya hehehe :) Btw alang mmg nampak kurus la :P

    ReplyDelete
  2. Assaalmmm ragam budak tua,,rahsia,kena pakai baju

    ReplyDelete
  3. rindunya blog cheqna..ros bru blog jenguk... :) hehehee

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~