Dec 11, 2012

~ khusyuknya dia ~

assalamualaikum
kisah anak buah cheqna..aqib...anak kakak ipar cheqna...kami kan suka menculik dia..ingat lagi n3 INI?? hahahaha..syok menculik ni..=) hari tu cheqna culik aqib...saje buat main2 kat umah cheqna....jom saksikan keletah aqib....
ginilah aksinya....duk atas meja tu.....aqib ni ada satu perangai tau..suka tengok iklan....terutamanya iklan kat tv9...sebabnya umah tokwan selalu pasang tv9....suka tengok video klip untuk dia ( najwa latif ft sleeq tu) hah ko...kalau tengok video klip tu memang khusyuk yang amat r.....dan gambar2 ni memang aqib tengah ralit menyaksikan satu lagi video kegemaran dia...
panggil pun buat derk je ko....memang tak berganjak ni...suka plak tengok aksi dia...punyalah khusyuk menyaksikan video klip kesukaan dia..no no no..bukan najwa latif punya video..tapi video lain...nanti cheqna tunjuk video apa.....
panggil berpuluh kali pun aqib wat derk je...dengan kata lain kalau aqib boleh bercakap mesti dia kata "bosanla che ngoh ni...nok tengok video dokleh" ekekekeke....sangat khusyuk...citer ngan suami..selok suami suka...sambil2 tunjuk gambar2 ni kat suami la....eh..nak tahu video apa dia suka tengok????video yang bertajuk 1 malaysia 1 bahtera
lagu ni la...ala..korang search sendiri r kat youtube la...giler patriotik aqib ni...serius..memang dia tak bergerak punya kalau tengok video ni.....hahahaha sabar jela...bagus dik...kecik2 dah patriotik =)

3 comments:

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~