Jan 1, 2013

~ gunalah mende alah ini~

assalamualaikum
bila sakit kepala...gunalah minyak angin cap kapak..
cheqna terkejut tengok haji lan punya minyak angin...bapak beso...sabar jela ngan dia ni...
haji tak ingat tu..anak kepada bapak minyak angin ni ada ngan cheqna...kikiki..ape korang ni...maksud cheqna...minyak angin yang saiz kecik dari yang ini jugak milik haji lan ada ngan cheqna....biasa dia rembat pen orang kan...skang cheqna rembat minyak angin dia plop..kikikiki
*isu minyak yu yee camana erk??? 

3 comments:

  1. saya pulak kurang suka bau minyak angin..

    pihak halal jakim kata, dia tak dpt sahkan apa2 sbb pengeluar yu yee tak de buat permohonan dan hantar sample. cuma nasihatkan belila brg yg ada logo halal jakim.

    ReplyDelete
  2. akak dah bertahun tak telan panadol bila sakit kepala..sapu minyak angin ja...ada 2,3 brand kat umah akak ni..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~