Dec 2, 2012

~ durian creepe??~

assalamualaikum
skang kan orang duk sibuk2 pasal durian creepe..sana sini duk sembang pasal durian creepe..tertanya gak sape punya idea yang mula2 mencetuskan durian creepe ni..memang fenomena betul.....
jadi..x mau ketinggalan...cheqna pun berhajat la nak makan..belum berhajat nak buat sebabnya suami x makan durian.....dan dia x suka bau durian...jadi kalau nak buat memang x dapat la kan...
jadinya hari khamis baru ni...minah ni bagi ke cheqna 2 biji...alhamdulillah dapatla merasa...cheqna balik simpan dalam esbok dulu..esoknya baru makan
durian creepe yang diberi....setelah mencuba...erm..sedap gak...wiping cream tu rasa macam eskrem...memang berbaloi r...tapi cheqna tak berapa nak tahan sebab baunya kuat sangat ler....kalau dulu ok je..skang macam tak tahan sangatla....hari tu makan 2 ulas durian yang wani bawak ke opis...terus rasa ting tong kepala..haishhh....dah tak boleh makan ke cheqna ni....
tapi pepun...cheqna dah merasa durian creepe yang semua orang duk sibuk2 sangat memperkatakannya....

7 comments:

  1. idah pun baru merasa mareng...cukup skali jer kut merasanyer...tak boleh makan byk2 terus ting tong jgk...kes dapat terus ngap itu yg jadi tong tong kut...kalu letak lam peti baru sedap mcm makan eskrem........

    ReplyDelete
  2. sbnrnya mkn durian+krim je. ingatkan menda sgt kan..

    ReplyDelete
  3. sy dah rasa...dh try buat....dan dh mula jual...hihhii... tp now x mkn sgt dh...muakk...ahaha

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~