Dec 31, 2012

~aktiviti di pusat banjir~

assalamualikum
semua tahu terengganu dilanda banjir kan..dan cheqna sendiri jadi mangsa banjir kan...citer pengalaman cheqna bab banjir..tunggu...skang nak story pasal aktiviti yang cheqna jalankan untuk kanak2 di pusat pemindahan banjir
ok..mek nak jual ni....hahahaha...ni kat pusat pemindahan batu 23 on 27 Disember 2012..cheqna sedang mengeluarkan barangan dari kotak doraemon..hahahaha
yang ni sape ntah..masa ni Timbalan Menteri KPWKM turun melawat mangsa kat pusat pemindahan..
yang ni kat pusat pemindahan batu 24 on 26 Disember 2012...
orang2 dewasa pun main hokeh...ye la kat pusat pemindahan tu apa la yang diorang boleh buat kan...
mewarna...macam2 gaya boleh tengok adik2 kita ni..
seronok melayan budak2 ni mewarna...macam2 soalan yang ditanya...kadang lengoh nak menjawab
laku mok cik ni jual...hahahaha
cantik kan adik ni kaler????garang mata tu...
yang ni hasil tulisan Timbalan Menteri KPWKM..YB Dato Noriah Kasnon
bersama sebahagian adik2 yang berada di pusat pemindahan
with linda n mek pioh ni...hahaha 2 orang ni sapa dok dang paling kokrang membuat pendaftaran mangsa banjir,,,,ingat senyum ikhlas ke mek 2 orang tu??senyum paksa je tu..hahaha
dah...tu je...skang alhamdulillah panas doh sini.....jangan ada gelombang kedua sudoh....

8 comments:

  1. wahh..ala-ala edisi melepak sambil merewang gituuuu :)

    ReplyDelete
  2. harap2 takdokla gelombang ke2..sian budak2 nak g skoloh...stakat ni jln cikdah nok g keje air ada lg dok surut..almaklumla jalan pintas..kena percong kut pdg hangus...amik masa sket nak smpi gong badak..

    ReplyDelete
  3. ooo baru tau kalu dok pusat pemindahan banjir memang ade disediakan aktiviti..bagus lah...
    didoakan juga moga banjir berlalu pergi..kesian keluarga2 yang anak nak bersekolah.

    ReplyDelete
  4. At least cheqna diberi peluang manabur jasa. Bertuah kerana kudrat cheqna diperlukan mereka.

    ReplyDelete
  5. seronok gak dapat kumpul ramai2.. tp tu la.. nnt nak bersihkan rumah.. ermm.. letih..

    ReplyDelete
  6. cheg na gi kemaman yer..
    kakak sy kt gong pauh pn diarah pindah psl jln kluar masuk x dak.. banjirr.. huhuh
    mmg sedey katanya pestime kena sejak duk situ tp nasib baikle celcom dpt bg cekin impiana..
    ni hujan lg ni harap2 tadela banjir beso lg..
    semoga semua selamat..

    ReplyDelete
  7. semoga menjadi semangat .. :)
    Bukanlah suatu kesalahan ketika kamu mencoba dan kemudian gagal. Satu-satunya kesalahan adalah ketika kamu tidak berani mencoba
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :) terima kasih ..

    ReplyDelete
  8. cet...mek pioh panggil aku ye...gelombang kedua sudah mali ooo..

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~