Nov 26, 2012

~ tudung mahal??~

assalamualaikum
sedang asyik melihat koleksi tudung glemer di fb
tiba2 suami bertanya
"tengok tudung ke?"
"iye bang" jawab si isteri..
2..3...minit kemudian..
"tudung beratus ratus harganya..tapi singkat...tolong jangan heret abang ke neraka"
terus tutup fb dan tengok citer korea kat tv..

10 comments:

  1. fuyooooooooooooooooooo sentap
    mmg pun..saya pakai shawl je
    murah dan boleh lilit nak singkat ke nak labuh
    hehe

    ReplyDelete
  2. betul betul betul...harga bkn main mahal...fesyen terkini...tp singkat melekat...tak guna jugak hehe...

    ReplyDelete
  3. mmg betullah tu..tak kiralah dua tiga inggit ke beratus ringgit ke yang penting tudung tu labuh bawah paras dada..hehe
    jgn sentap ye cheqna.. :)

    ReplyDelete
  4. bila 1st time dengar sentap gak....hehehe....
    ttp betul la cheqna, tudung2 yg cantik2 skrg ni byk yg singkat.....

    ReplyDelete
  5. ahaha beli pasor minggu je cheqna...10 rial je..
    part klako..sentap trus tutup fb pahtu layan cite korea...klako ah..ahahahhaha

    ReplyDelete
  6. Saya pun suka tudung2 berlapis-lapis dan berbling-bling tu,tapi sekadar nengok jer..1st harganya mahal giler, 2nd..betul tu..singkatlah, sekadar menutup tengkok!

    ReplyDelete
  7. Mmg betul cakap husbnd cheqna....tak bebaloi lah kan...singkat2 belaka tudung glamer ni...kesian husband kita

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~