Nov 18, 2012

~ sepetang di pantai teluk ketapang ~

assalamualaikum
sudah lama tidak menulis disini....malas...x dop mood....syok bercuti..macam macam ada......ekceli skang cheqna macam gini tau...rajin menulis tapi macam x de mood untuk menyinggah kemana2 umah kengkawan di alam maya...atas alasan itu cheqna x publish hasil nukilan cheqna walau belambak dalam draft berlambak la sangat =)
ok..skang cheqna kan stay kat Gong Badak...dekat r ngan pantai teluk ketapang...jadi kalau petang2 nak g makan angin kat pantai ke..nak makan ICT ke...ICT tu apa???Ikan Celup Tepung ye adik adik =) senang la sket nak g...x jauh kan.. jadinya pada petang jumaat yang hening dan indah..hamboi ayat..=) suami yang kebosanan mengajak isteri yang keboringan meronda2 pantai......maka dengan rakusnya...hahahaha..rakus tuuuu...cheqna bersiap....n ajak anak buah ikut sama....Akmal,5 tahun....maka kami pun berjimba2 kat pantai teluk ketapang....ekceli pantai ni penuh dengan memori indah...almaklumlah..x de maknanya tempat cheqna dating mating....sini kan tempat cheqna study masa amik degree dulu....banyakla kenangan...pantai ni lah tempat kami berorientasi...dibuli dan membuli =) ouhh indahnya kenangan itu *lagu background masa koya~ kenangan terindah samson*
melepak di batu2 yang berlambak..sebab nak tambak pantai ni kan....memang besh r duk sini dengan sepoi2 bahasa punya angin....makan jeput pisang ngan air nyor..uh uh uh..beshnya.....
with suamiku..yang penting bukan suami orang lain ye..seperti kata teman2 cheqna " ko pinjam laki sape untuk bergambar tu" maaflah...ni suami cheqna ye...bukan suami orang lain.....harap maklum...kalau dah suami tinggi isteri pendek..ginilah jadinya....ni orang panggil berdiri sama tak tinggi....duduk sama tak rendah..ekekekekeke..yang penting..sejak bila cheqna ada tahi lalat kat kening??ke lalat tu???ekekekeke
dah...tu je nak citer...... 

4 comments:

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~