Nov 12, 2012

~ sengal ~

assalamualaikum
seperti biasa....pagi2 bila bangun.....kena cari spek...almaklumlah dah 19 tahun pakai spek kan...jadi kalau tak dicarinya spek dulu...memang teraba2 sket la......
selain dari spek.....ada satu lagi barang yang perlu cheqna cari setelah bangun pagi.....ye...cheqna perlu pengepit rambut..untuk mengkemaskan rambut yang serabai setelah bangun dari tidur...ala..korang tak payah nak gelak2 kan cheqna....ntah2 korang punya rambut pepagi mengerbang macam hantu kak limah tu ye...=) ekekeke
pagi tadi kesengalan telah berlaku....boleh plak cheqna g amik mende lain...biasa kalau amik pengepit rambut tu cheqna pegang ngan mulut sementara tangan sibuk nak mengemas rambut....ala..korang faham tak apa yang cheqna maksudkan ni???fahamkan jela erk...jadinya pagi tadi bila cheqna masukkan pengepit rambut dalam mulut..area bibir mulut jela...xkan penuh mulut cheqna sumbat...korang pom.....bila cheqna pegang ngan bibir cheqna..eh..kenapa sejuk semacam ni.....cepat2 ambil dari bibir n tengok
subhanallah....
sengeh sendirian ngan kesengalan diri sendiri.....sabar jelah....korang tau cheqna masukkan apa dalam mulut????cheqna masukkkan mende alah ni
ye...sebelah kanan tu pengepit rambut....dan sebelah kiri itu adalah mende yang cheqna masukkan dalam mulut tadi...ye...itu adalah ubat nyamuk letrik...cheqna masukkan dia punya pluq tu dalam mulut...no wonder sejuk....bukan salah cheqna ok..dah mata memang tak nampak...capai jela apa yang tercapai oleh tanganku....ekekekekeke
bini sapelah sengal sangat ni!!!!!!!

10 comments:

  1. bukan tahap sengal doh..tahap bingung tahap lipan doh..heeeee

    ReplyDelete
  2. bahahahaha..kena basuh bibir tu dgn dettol tau! haha

    ReplyDelete
  3. alamak!!!!!! cepat2 la pi laser mata...hahahahaha

    ReplyDelete
  4. awatnya jadi lagu tu cheqna oiii....sib baik saya tak suka sepit2 rambut...he he he

    ReplyDelete
  5. Ish kak bahaya tu... Sib baik xpanas, sbb klu lpas cabut mmg panas :(

    ReplyDelete
  6. sedap tak.... ceqna kena cari yg perisa stroberi...

    ReplyDelete
  7. qema lau bangun pagi capai sepit rambut gak dah rambut pjg kan..bahaya cheqna tapi bakpo ubt nyamuk tu sejuk lak, ke xpasang?

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~