Nov 27, 2012

~ kami suka menculik ~

assalamualaikum
suami ada 2 orang anak buah..anak kakak sulung dia....dua dua lelaki...sorang dah nak masuk usia 6 tahun dan lagi sorang baru setahun sebulan...akmal dan aqib naufal
kami suka culik si aqib ni.....almaklumlah kami kan suka budak2...belum rezeki lagi untuk cheqna menimang cahayamata sendiri...baru lagi kan.....6 bulan baru nikah....orang lain yang rezeki mengandung awal alhamdulillah....=)
see..camana cheqna n suami tak geram.....pantang tengok kamera...senyum dan pandai plak posing =)
eh eh..suami sape yang over ni..aqib relaks je....ayah ngah plop yang kemewek.....
suka bergambar ni...pandai je tengok kamera....
hah amik......tutup mata gitu......
comel kan???memang ayah ngah selalu gigit ni...sebab geram...
kata che su dia ( adik bongsu suami ) ekceli masa ni aqib nak tidur...tapi tengok che su dia sua kamera terus senyum kemewek....
aqib ngan abang dia, akmal..masa ni muka abang dia cedera...2 hari sebelum hari raya aidiladha..jatuh basikal...budak2 biasalah.....budak berdua ni selalu je datang umah...dah umah tok wan dia ngan umah ayah ngah dia sebelah menyebelah je pun..selalu la aqib ni cheqna n suami colek bawak balik kerumah....suka main2 ngan dia...skang tengah membuas....penat jugak r nak mengejar.....ekekekeke
kata mak, muka aqib skang sebijik muka ayah ngah dia..n cheqna memang tengok gambar suami masa kecik..memang sejibik r.....sebijik la...korang pom....sebab tu ayah selalu kata aqib ni amirudin junior =)
agak2 kalau ada rezeki nanti anak kami ikut muka sape erk???ekekeke

12 comments:

  1. moga cheqna cepat dapat baby..insyaallah..:)
    tgk budak2 ni geram je kan

    ReplyDelete
  2. comelnyee ! hanan pun culik kalo daa comel gini

    ReplyDelete
  3. belajar jaga baby yerk cheqna... nnti dah ada senang, dah tau camner nak buat kat anak sendiri.. hehe

    ReplyDelete
  4. Baru kty nak cakap ada iras suami cheqna,
    kty doakan semoga cheqna dimurahkan rezeki,amin.

    ReplyDelete
  5. Bagi mama, biarlah anak itu ikut muka siapa pun. Yang penting kita sentiasa doakan agar dia sihat dan sempurna sifatnya zahir dan batin. :)

    ReplyDelete
  6. nampok gambar ngan amir pon ade iras....bukan rezeki deme lagi..sabar n sedikit usaha..pasti ade tuh..

    ReplyDelete
  7. semoga cepat menimang cahaya mata... kena gi honeymoon lagi ni.... musim2 hujan ni bagus pegi honeymoon...ahaks...

    ReplyDelete
  8. Tak ada org tak suka tengok budak kecik cheqna. Kakak yg tengok gambar pun tertarik. Best kan kalau dapat main-main dgn budak kecik. Lagilah yg macam usia Aqib ni.

    Insya-Allah ada rezeki cheqna pulak merasa..

    ReplyDelete
  9. menculik yerk.. Insyaallah datangler rezeki cheqna nantikan...

    ReplyDelete
  10. Cheqna mai ambik pinjam sat anak dara kami ni..huhuhu xlarat nak layan kot nnt dengan ghajin bertanya dan suka make up..hbs make up mak,,,,stressss hehehehe...awal lg cheqna..nnt tahun depan ada rezeki tu...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~