Nov 27, 2012

~ hiv / aids??~

assalamualaikum
petang yang hujan...=)
ekceli hari ni last cheqna masuk opis untuk minggu ni...bermula esok sapa jumaat cheqna berbengkel...bengkel latihan fasilitator manual islam dan HIV/AIDS di Hotel Seri Malaysia Kuala Terengganu anjuran Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu.....
x perasan tau apa tentatif bengkel ni...sekali kak oya mesej tanya dah bersedia ke esok untuk pengurusan jenazah hiv/aids di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu esok???
cepat2 tengok tentatif...gulpp telan air liur...mak aihhh...bersedia atau tidak cheqna ni???sedia ke tak ke...redah jela....satu pengalaman yang baru buat cheqna ni......
so silala merindui curahanku ok.....=)
* frust sebab malam esok x leh tengok bola....sebab bengkel ni la...huhuhu 

5 comments:

  1. Cheqna, jgn lupe share kisah ok? Mcm menarik je tu. Bkn calang2 experience tu.

    ReplyDelete
  2. org kata 'nak takut apa,dia dah mati pun'
    apapun goodluck ye

    ReplyDelete
  3. baru nak cerita pasal jenazah hiv ni...tapi elok dengar dari pengalaman cheqna dulu...share nanti ye...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~