Oct 31, 2012

~ running man ~

assalamualaikum
anda semua.....sape suka tengok running man??ouh...cheqna sangat suka....dari zaman bujang sehingga sekarang....
skang episod 117 yang cheqna tengok...tengok kat tenet....kalau kat saluran 393 baru episod berapa ntah...112 or 113 ke 114 gitulah....dulu masa bujang...balik keje...on lappy terus layan running man..yelah time ni kan bujang...x de sesape yang harus ku layan...skang??x leh wat cam tu..kena pelangkung jawabnya..
punyalah minat ngan running man...sehinggakan cheqna buat cam ni...tanda mana yang dah ditengok..hahaha...korang ada camni???tentu tak de kan???ekekeke..kalau kat 393 siaran running man kul 630pm...skang sekali ngan suami cheqna layan running man....dulu2 suami selalu heran tengok cheqna mengekek2 ketawa..bila suamio tengok..baru dia tahu kenapa cheqna mengekek2 ketawa...skang ngan suami cheqna sekali dah terjebak ngan running man.....
sesape yang tensen tu..selain menunaikan tanggungjawab yang diperintahkan Allah untuk mencari ketenangan seperti solat sunat, mengaji, berzikir, tengokla running man...kompem anda akan ketawa mengekek2..=)

24 comments:

  1. salam sejahtera,
    Apa kabar? ada citer baru?
    hehe mama ada jugak terjebak, tapi skrg ni kurang sikit.anak2 minta tape rancangan ni, balik asrama teruslah....memamng ketawa tak ingat dunia tgk nikan.
    Hebat suami ceqna kan, apa yg cheqna suka tgk dia dia tgk sama. Bestkan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. citer terbaru???
      x de pape cite kot hehehe
      suami selalu heran tgk cheqna ngekek2 ketawa sensorang....so dia tengok sama...sudahnya ngan dia2 terjebak =)

      Delete
  2. wow!rajinnya spi ada timetable..sure best giler citer tu..nk pulak tengok ngan husband..sure gelak sakan..hihi akak tak pernah tgk pun

    ReplyDelete
    Replies
    1. terpengaruh ngan adik bongsu yang always ngekek2 ketawa..tengok r kak

      Delete
  3. Bab drma/cerita Korea, mama memang ketinggalan. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan tgk ma..kang ksian ayah nanti ma tak hiraukan dia =0

      Delete
  4. saya baru tengok episod 3..hehe
    tak tahu la kat mana nak tengok online..

    ReplyDelete
  5. ko memang kannn???nmpk je aku nyer typo!hahahahaha...kelakar la ko niii!

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum Cheqna,

    Kak Ros pun suka rancangan ni,menghiburkan..kak Ros tak tinggai satu episod pun lagi...dok layan tumpang anak2..Dalam pemain tetap tu,Kak Ros suka Ji Hio,walaupun dia sorang ja pompuan,tapi sapa pun tak boleh buli dia he.he...

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikummussalam
      aha..betul tu..
      ace ji hyo kan =)

      Delete
  7. sy suka boys over flowers... best sgt.. hahaha

    ReplyDelete
  8. mcm saya la~~..wat note agy mne yg da tgok.. :)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~