Oct 8, 2012

~ nasib si isteri...~

assalamualaikum
bila si suami asyik begini......
melayan buku RICH DAD POOR DAD..
isteri disisi sudah tidak dipeduli...
khusyuk ko...dah baring...sambil duduk cokoh plop sambung baca...khusyuk bebeno...cheqna sembang pun dia wat derk je....sabo jela
besh sangat ke buku ni???ada sesape yang dah baca???

14 comments:

  1. bagus buku ni cheqna banyak motivasi boleh diambil sebagai suami/bapa. Ini persediaan en abang sebagai suami/bapa (bapa tu insya-allah setahun-dua adalah). Kena sokong cheqna biar cepat absorb dlm minda...

    ReplyDelete
  2. hahah..xpe..baca buku aje..means..dia nak blajar benda baik..biar ajelah..

    ReplyDelete
  3. buku omputeh tak mampu aku nk baco ...hehehe

    ReplyDelete
  4. best la tu kot... dah mcm-macam gaya dah tu ha

    ReplyDelete
  5. bagus la en somi rajin baca buku.. tambah pengetahuan.. 1st time tgk buku tu cheqna..

    ReplyDelete
  6. bagus asben cheqna suka baca buku.org kata buku tu mmg bagus.

    ReplyDelete
  7. i da ade..atas meje kat opis nih..mmg best la...

    ReplyDelete
  8. bagus la ada hobi yg mulia gini..dari dia duk ceting2 kat fb ke..eheheheh kan kan

    ReplyDelete
  9. suke tgk org laki suke membaca ni..dari dok facebooking kan..kan...syukur kite cheqna, heee~

    ReplyDelete
  10. buku tu sangat best...cuba la cheqna berebut dgn hubby plak hehe....

    ReplyDelete
  11. ok ler tu baca buku ilmiah dari baca buku pasal kereta, buku pasal moto, buku pasal handset kan..... hehe

    ReplyDelete
  12. macam fahmi la kalau duk layan korea xde maknanya nk layan..huhu

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~