Oct 17, 2012

~ kerana korang...bahagian 1~

assalamualaikum
sudah lama rasanya cheqna tidak menaip panjang...asyik n3 pendek2 je ye...ekekekeke...versi malas ler tu....nak kata sibuk dah tak berapa nak sibuk skang ni.....keje tetap ada...tapi tak de la bizi macam hari tu....hari khamis ni ada pogram plak...tapi ok je.....almaklumlah ramai yang membantu...
sape yang membantu itu???meh cheqna story mory meh.....
sebelum tu...ni amaran ni..sebabnya n3 ini memang banyak gambar...jadi tahankan jela ye =)
mereka2 ini selalu ada bilamana cheqna perlukan...tak kira r untuk keje or untuk suka2...untuk berjimba2 or untuk berduka lara...always ada....saat kami semua saling perlukan...kompem mereka2 ini akan ada disisi..setakat ni memang alhamdulillah la...masih begitu....saat susah mahupun senang...kadang2 semua urusan cheqna akan dipermudahkan oleh deme2 ni....
ini adalah mereka....yang takde dalam gambar adalah IWAN..oh ye...IWAN dah selamat jadi abah tau...28 september baru ni..anak lelaki..Iqbal Wafiq...nanti cheqna update pasal anak iwan ye....gambar ni masa majlis pernikahan cheqna la...wani ngan dah all the time ada ngan cheqna...bukan masa majlis je...2,3 bulan sebelum majlis lagi....

yang ni masa menjadi dayang* tetiba tau jadi dayang* iwan kahwin...bulan 5 2009 kalau tak silap...cheqna baru balik dari KL..kursus sebulan....sampai umah...terus datang majlis iwan..n tetiba kena jadi dayang..masa ni tak tahu kemana Dah...linda n nisa belum masuk keje lagi kat sini...
yang ni plak masa kami main futsal...semangat korang...8 gol cheqna jaringkan.....=) rembatan dah menyebabkan iwan serik...hahahahaha
yang ni masa wani panggil suh renjis dia...hamboiii kemain lagi cheqna senyum...amik berkat...hahahaha..x pernah2 ok cheqna renjis renjis pengantin ni...saje je wani ni...
yang ni baru lagi gambar ni..mak buyung tu dah sarat dah....ni masa sambutan potluck raya kat opis kami
ni gambar tahun lepas..kat umah haji mez...ingatkan dia???yang always baca blog cheqna kenal ler...yelah...yang suka rembat pen orang tu...=) masa ni saja kami g wat2 makan kat umah dia...sempena isteri haji nak g mekah....masa ni cheqna dalam keadaan berduka lara u ollss...tapi bebudak ni yang always ada disisi cheqna...
yang ni tahun 2008 ke 2009...lupa..masa ni kami g berkelah kat belukar bukit...saje saje nak berkelah antara kami2....cheqna hangkut sekali ma..adik2..mak sedara n sepupu sepapat cheqna...n pas berkelah terus balik kelantan ngan cheqna berkain batik sahaja...oitt baju pakai ler....apa daaaaa..
yang ni masa banjir tahun 2009 kalau tak silap....nisa belum bertugas lagi kat PKMDHT..masa ni nisa tengah menyulam cinta dengan suami dia kot....ekekekekeke
yang ni pun masa nak g kat tempat banjir....sambil2 bertugas sambil2 bergalok...menghappykan diri....=)
yang ni lupa tahun bila...berbbq di opis...well..as usual r..cheqna memang rajin..lagi 2 orang tu saje je wat lawo situ....lalalalalalala
cuba teka perut sape??ekekeke..yang ni masa kami terlibat ngan pogram gotong royong baiki rumah klien...well..kami always bersama...kalau salah sorang tak de mesti rasa lain...pernah dulu cheqna kursus sebulan...haji menelefon...rindu katanya...ekeke..haji je rindu..orang lain dok rindu...hahahaha
ok..ada lagi sambungan ok..kang kalau masuk semua gambo korang jugak yang muak...tungguuuu...
korang ada ke geng2 susah senang bersama ni??cheqna adaaaaa...

10 comments:

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~