Oct 30, 2012

~ kami di kem pengakap seberang takir ~

assalamualaikum
pada 21-22 Oktober 2012, cheqna terlibat dengan program kaunseling organisasi institusi yang melibatkan Taman Sinar Harapan, Sekolah Tunas Bakti (P) Marang, Asrama Rusila Marang dan juga Rumah Ehsan..seramai 26 orang staf terlibat dalam program kali ni...ekceli kak oya yang handle program ni...fasinya cheqna n kak zie...kak oya pun terlibat jugak..
with kak oya...masa ni petang 21.10 kalau tak silap...masa ni kak zie tengah handle ice breaking..kami??tengah handle sesi bergambar antara kami la..ekekekeke..apa nak diherankan..kan ke bergambar dimana saja adalah moto kami =)
yang ni masa aktiviti lukisan berantai...kak oya handle...cheqna??tukang handle gak..handle kamera..ekekeke...masa aktiviti cheqna handle..kak oya tak snap gambo..sampai hati tau...
bukan saja2 lukis...ada makna disebalik semuanya....kita boleh nampak personaliti seseorang melalui lukisan yang dihasilkan......seronok tau tengok mereka2 ini
kak zie..cheqna...n kak oya...antara fasi yang terlibat la..masa ni xtvt cheqna handle...peserta buat xtvt yang cheqna suh buat....kami plak buat xtvt bergambar kami...lalalalalala..
habis program on hari isnin....hari ahad-isnin tu hujan...kem pengakap ni plak kat depan pantai....memang menusuk kolbu betul..=)
habis program ni..selasa cheqna masuk opis...rabu meeting untuk ke perak...ekceli dah lama tak tinggalkan hubby..jadi 1-4 November 2012 ni cheqna akan ke Perak...ada sesape nak jumpa??jom...

10 comments:

  1. he.he.he.he...posing jgn xposing...sejak jd isteri org cheqna makin brseri2lh....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum Cheqna,

    Amboi meriahnyaaa...he.he..

    ReplyDelete
  3. Memang kena tinggal selalulah en abang cheqna tu.

    ReplyDelete
  4. mcm2 program Cheqna handle..bagus2... manyak kawan kan..kalo jadi Fasi Kaunseling.. mcm2 masalah kite jumpe n handle kan..kan.. bagus cheqna, dekatkan diri dgn masyarakat tol tak...

    ReplyDelete
  5. Seronok kalau boleh baca personaliti orang, kan? :)

    ReplyDelete
  6. Seronoknya ade kem2 nih... Huhuhu.. Cheqna mehla penang.. Hehhe

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~