Sep 25, 2012

september...bulan penuh kesibukan..kita mulakan...

assalamualaikum
bulan september...haishhh...sangat tak larat....so meh layankan kesibukan cheqna di bulan september edisi satu..hamboi..hambik ko...ada edisi tu..hahahahaha
5 september 2012..cheqna ada meeting kat ibu pejabat...dah meeting kompem jumpa semua saikologist negeri terengganu kan?? sehari sebelum tu cheqna dapat msj dari kak ct..tanya cheqna pergi ke tak meeting 5 hb ni...ekceli cheqna dah tau dah kenapa kak ct tanya...hehehehehe
cheqna dapat present ok..walau dah lama nikah...err..lama???ekceli baru 4 bulan kot....cheqna still dapat hadiah..sila jeleh.....apa hadiahnya dari kak ct?????jom tengok.....

i dapat kuali you...cap boye lagi....err..ekceli pada awalnya kak ct nak bagi hadiah lain tau...agak sensored nak share disini...hahahahaha...tapi setelah kak ct membaca n3 yang INI ahkak ku ini bagi la hadiah koli ini hahaha
terima kasih bebanyak kak oi...skang i dah ada 3 kuali...1 dirembat dari umah ma 1 dirembat dari umah mok dan satu dari kak ct...alhamdulillah....i memang guna kuali ni ok...n semakin rajin memasak..=)
sama2 doakan moga kak ct dan suami selamat menunaikan ibadah haji..mereka akan berangkat mungkin jumaat ini..semoga beroleh haji yang mabrur...insyaallah...

11 comments:

  1. Rasanya ramai yang ckp bulan september bulan sibuk :) kkdg kuali cap boya ni lah yg paling lama berjasa tau.. Kekeke :p

    ReplyDelete
  2. padanlah lama tak ber blog...busy bangat cheqna ni...hihihi

    ReplyDelete
  3. best la dpt hadiah..kan..kan..!!
    kuali beso tuu.. leh masak banyak2 panggil kenkawan dtg makan... hehehe...

    ReplyDelete
  4. Kuali memang sangat berguna cheqna. Kakak apa-apa masak guna kali dulu baru tuang dlm periuk ke mangkuk. Cepat dan senang.

    ReplyDelete
  5. haha, untung cheqna dapat kuali, lepas ni lebih rajinlah cheqna masak goreng2 yerk.. hehe

    ReplyDelete
  6. rajinlah memasak lepasnikan...
    suami gembira dan bahagialah perutnya...

    ReplyDelete
  7. Wah dapat kuali besar...pasni leh rajin2 masak ajak jejiran rase masakan tue.heheh ;)

    ReplyDelete
  8. cheqna... selamat pengantin baru hihi lewat 4 bulan still nk wish jugak... sbb baru nii kenal... ^_~

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~