Sep 6, 2012

~ sempoi je TP2 kami ~

assalamualaikum
semalam ( 5 September 2012 ) cheqna ada meeting kat JKMNT..kul 930am stat mesyuarat...tapi cam biasa r dekat kul 1030am baru stat...bukan kami sampai lambat..semua dah sampai awal..tapi makan dulu..kebetulan ada jamuan raya sket...so makan dulu.....
kul 1020am lebih kurang mesyuarat dimulakan...dipengerusikan oleh Timbalan Pengarah 2 kami, Tuan Haji Rusmi Mahmood...memang sempoi r..kami panggil Ji..singkatan dari tn. haji...=) mesyuarat berakhir jam 145pm lebih kurang....
fokus fokus mendengar amanat dari tn.haji..kami kena bentangkan aktiviti..kes sepanjang tahun 2012 bermula januari sehingga sekarang r..dan juga present program2 yang bakal diadakan...
yang ni pas meeting...ekceli semua gambar di ambil oleh tn. hj, masa gambar ni diambil..cheqna ada belakang haji..cheqna kata la kat haji "ji...tunggu saya masuk dulu....baru berseri gambar tu" "hoh..g cepatla" akhirnta terjadilah gambar ini...punya semangat kak oya...ekekekeke
makan ramai2 pas meeting...kak uda ( yang bercacang *baca berdiri* tu ) bawak makanan dari kemaman tu..kuih raya sikit..triffle sket....kek lumut tu sedap.......
pas habis meeting..cheqna jumpa tn. syed plak sebab nak bincang pasal kelab sukan.....sibuk weh bulan 9 ni...jadual full...ouh...ekceli cheqna datang numpang wani...dia dari setiu...pastu balik suh incik asben datang amik....dalam kul 3 gitu incik asben datang amik...cheqna g solat n incik asben g potong rambut..pastu cheqna g tempah barang untuk program cheqna kat chabang 3..siap semua....kami g makan....pastu terus balik
betapa sempoinya TP 2 cheqna...suka amik gambar...dengan bb dia r....tengah meeting pun sempat amik gambar...cheqna cakap ngan shahlan "haji boleh jadi blogger tegar" ekekeke
ouh ye..semalam jugak berlangsung majlis jamuan raya perdana daerah hulu terengganu...cheqna  x dapat join r...nak baca klik SINI

15 comments:

  1. biasalah meeting gomen yg tak kurang dengan makan nya.... EX gomen...

    ReplyDelete
  2. Meeting mesti ada makan-makan walau tak raya pun sama kan cheqna..

    ReplyDelete
  3. bln ni byk le mesyuarat + jamuan raya.. hehehe
    untung, dpt mkn free.. jimattt!
    heheheh

    ReplyDelete
  4. seronok kalau meeting lepas tuu ada makan ,.. nie tempat akk lepas meeting kena wat kerja huhuh .. nyampah .. jrang2 dpt ada makan2 lepas meeting huhu

    ReplyDelete
  5. meeting...meeting jugak...
    makan tetap tak tinggal ye...hehehe

    ReplyDelete
  6. meeting akan lebih bersemangat bila ada makan2... hehehe

    ReplyDelete
  7. kalau meeting xde makan mmg xsah la....hehehe...

    ReplyDelete
  8. wah sempoi jerk pengerusi leh ambikkan gambo kan.. hehe

    ReplyDelete
  9. ada blog kot..
    suka bos sempoi2 .. kot idak bosanjer...

    ReplyDelete
  10. aku suka meeting sbb ada makan...hahaha...

    ReplyDelete
  11. masa meeting yang paling best adalah part makan kan? me like!! heheh

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~