Sep 26, 2012

sambutan hari raya @opis

assalamualaikum
on 13 september patutnya cheqna hadiri meeting kelab sukan @ JKMNT tapi cheqna terpaksa untuk tidak menghadirkan diri disebabkan oleh adanya jamuan raya kat opis secara tertutup dan potluck kat opis cheqna...besh walaupun secara potluck....
layankan gambar ye...
membbq ayam..ayam ni disponsor oleh wahab...haji sponsor nasi ayam...iwan sponsor rendang....semua besh...
kenal????ye...pompuan yang purak2 sibuk bukak peti tu adalah wanita paling cantik kat opis..ok..boleh buat muka menyampah skang...hahahah....peserta pertandingan masterchef yang tersingkir awal sebab salah isi borang sedang memasak susu cair..gula...untuk dibuat koktail....semangat tau minah ni memasak..cheqna sponsor ketupat...minah ni sponsor macam2 rasanya...laksam....puding...ketupap inti.....banyak kot...cheqna dah lupa..almaklumlah dah lama...
kan???semangat tu.......hahahaha.....perhatikan mulut peserta masterchef yang tersingkir awal.....muahahahahaha..
makan time la....upacara yang bermula dari awal pagi la.....sehingga ke 330 ptg...yelah...hari khamis kan kami balik awal....
ok...kek sedihhh ni disponsor oleh lyn...ekceli ada kisah pasal kek ini...kenapa jadi macam ni..menurut lyn...hari selasa black out...kek cair ler....jadinya tulisan dah jadi camni...kelako la plop...tapi menurut mereka...kek ni sedap...ouh...cheqna x makan cheese kek ni....kek pisang cheqna makan =)
bergambar tetap....walau dalam apa jua keadaan sekalipun...walau terpaksa terteleng2...terpaksa membongkok..asalkan bergambar...hahahahaha
err...ekceli berbaloi r cheqna x g meeting hari kejadian ni...hahahahaha 

24 comments:

  1. woiiii...tu kek stail baru keeeee??hehehehe....yg penting menarik tertarikkk dgn yg purak purak buka peti ais tuh! :)

    ReplyDelete
  2. tak kesahlah kak tu nak jadi rupa apa kan.janji sedap.
    tp kty pun kurang chesse kek ni.
    tangan firdaus alhamdullilah dah okeh .

    ReplyDelete
  3. kelakorla cik na ni..sian peserta masterchef tersingkir awal..kih..kih...tp Dah mmg pandai serba serbi kan...ni semangat nak jupe cikna ngan mek dah (masterchef tersingkir awal) ni...

    ReplyDelete
  4. tekak kg ni ... cheese2 tak mkn...hehehe
    syok tang BBQ tu

    ReplyDelete
  5. Hihihi...cian kek dh jd ghope gitu haa...huhu.tkpe, yg ptg sodap!:-)

    ReplyDelete
  6. Memang berbaloilah sebab makanan punyalah banyak kalau dari pagi sampai petang pun tak habis lagi..

    ReplyDelete
  7. Alahai... dah jadi macam spongebob mencair pulak kek tu...

    ReplyDelete
  8. alololo.. sian.. kek cam tu.. tapi mesti sedap..

    ReplyDelete
  9. Cheqna, rieda..syok la ade geng satu opis, mesti happening kan...kan... masih beraya kowang ek.. raya sakan, hehehe...

    ReplyDelete
  10. Sallam Cheqna,

    Bestnya, makan2, kakmah ni rasa macam tak puas je makan2, terutamanya lemang dengan rendang.

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. maaf cheqna, sya teremosi.. td saya taip agak panjang, tp sbb cheqna buat autopublish jd sy delete blk.. tak elok plak dikongsi bersama di sini walau hakikatnya sy dah terlanjur publish entri sebegitu.. sy cuba terangkan pd cheqna, tp terpaksa di delete sbb komen auto publish..

    apepun t.kasih atas kerihatinan cheqna, dan mohon maaf juga

    ReplyDelete
  13. saya tiada kawan2 yg boleh dikongsi di sini (putrajaya), tiada kawan2 yang memahami di sini (putrajaya), saya rasa sgt keseorangan di sini(putrajaya) jika diluahkan saya pula yg dipersalahkan, depan menyokong belakang mengutuk.. yelah masalah keluarga bila diketahui pihak luar, org akan menokok tambah.. lain yg kita sampaikan lain org menyampaikan.. sbbtu sy menulis di entri sekurang2nya ia jelas..
    manusiani banyak yg irihati dan menunggu kita jatuh.. hati manusia tak boleh diduga

    ReplyDelete
  14. Punyala byk mknn..mmg susah kwl nafsu mkn kalo gini..

    ReplyDelete
  15. sayangnya cake tu cair...huuuu

    ofis saya tahun ni takder pulak buat majlis hari raya, sbb masing2 sibuk sgt, sampai x sempat nak buat
    :(

    ReplyDelete
  16. sayang juga kek tu cair, tapi bila dah masuk ke mulut sedap aje kan cheqna...

    ReplyDelete
  17. bestnya..banyak makanan..saya suka chhese kek..:)

    ReplyDelete
  18. seronoknyerrr... paling sukalaa kalau makan2 ni... cheese kek tuu sadisnyer... tapi cheese kek sedaplaa cheqna..!!

    ReplyDelete
  19. alahaiii...ciannyer kek jadi gitu...

    tp xpe... yg penting rasanya sodaapppp... :)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~