Sep 23, 2012

~ raya ke 5..kami disini..~

assalamualaikum
hari raya ke5 kami disini...kami???cheqna n asben..ma..adik bongsu cheqna..ira dan suami serta 3 anaknya...kami berjalan2 disini..di mana??? ni haa

nampak??kalau tak nampak sila klik pada gambo ye tuan2 dan puan2 =) buat apa kami kat sini??saje jenjalan..plannya nak bercanda di pantai cherating...tapi lain plak jadinya....x pelah...plan lain ada.
ni kat teluk chempadak..memalam buta kami kat sini....besh gak lepak bersama keluarga...yang lelaki tepi sekali tu adalah adik bongsu cheqna...
ma kata kami berdua sengal....balik jenjalan...terus tidur...sampai umah kul bape ntah....esoknya terus balik trg sebab ada kenduri sebelah incik asben...kami sampai umah kami kul 5 petang kot...
pendek kata...panjang x kata lagi ni....raya tahun ni memang besh r..almaklumlah keluarga dah bertambah..banyak rumah kena pergi..penat memang penat..tapi seronok....
kita tengok tahun depan camana pulak...kot2 cheqna n incik asben dah ada orang baru plak..jeng jeng jeng...
psssttt: draft dah lama dalam ni...... 

8 comments:

  1. wow.. seronoknyer... akak tak pernah sampai sana... :(

    ReplyDelete
  2. wahh..ada berita gembira dah ke.share2 lah ye

    ReplyDelete
  3. Amboi seronok ye dia... Best raya2 dpt g bercuti nih.. Ade apa2 goodnews ker cheqna?? Kekekek

    ReplyDelete
  4. KEIKNYE KAKI HUBBY CHEQNA...HEHEHE
    pencahayaan kot ....

    ReplyDelete
  5. seronok raya berdua ni... dulu sorang... kang datang bertiga... berempat... berlima... bersepuluh... lagi beronok-ronok...

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~