Sep 26, 2012

~ rabu tanpa kata ~

assalamualaikum
betul betul betul..=)
psssstttt: cheqna dah mula nak aktif sampai lebam berblog ni....tungggguuuuuuuu...err..tu pun kalau nak tunggu la...hahahahaha 

15 comments:

  1. Yes!Janji masak tapi sesekali kena gak makan kat luar utk si tukang masak rumah nak rasa air tangan tukang masak kt restoren pulak hihi

    ReplyDelete
  2. tak pandai + malas = apa pun tak jadi! hehehe

    ReplyDelete
  3. kena btg hidung saya..hehe.tp penatlah..dah lah kerja smpai petang, x kan kena masak jugak kot..huhu.

    ReplyDelete
  4. hahaha...aku tak pandai masak jugak ni, tapi rajin bebenor ke dapur, basuh pinggan...

    ReplyDelete
  5. ya...setinggi mana pun pangkat,kena tau asas memasak...kang pi umah bakal mertua...terkial2 kat dapur...

    ReplyDelete
  6. Tak pandai masak & tak rajin masak.. Tapi sejak anak dah besar2 memang kena rajin masak.. Asyik2 lapo je diaorang tu..

    ReplyDelete
  7. Betul tu cheqna.. dari tak pandai kalau diasah hari-hari mesti pandai.

    ReplyDelete
  8. betul tu. tp kalau dapat husben yg jenis jujur mmg pedih jugak la telinga kalau dia kata tak sedap. hahaha... husben akak macam tu la.

    ReplyDelete
  9. Betul tu..tak pndai boleh bljr.
    Malas? Takleh buat apa la..

    *slalu rajinkn diri demi sygkn suami!

    ReplyDelete
  10. t.kasih cheqna, t.kasih jd teman saya.. semoga ukhwah yang terjalin hingga hujung nyawa. semoga kita bleh jadi sahabat dunia akhirat.. begitu juga Faridah, dia seorang teman yang sangat baek sebenarnya.. nilai persahabat sangat utu pd diri dia sbbtu dia saya tak pernah lupa walaupun terputus hubungan tetapi dia sering dlm ingatan apalagi ulangtahun perkahwinan sy adalah besday dia.
    itulah cheqna, hidupni penuh pancaroba dan ujian, selama hampir 6 tahun melayari perkahwinan mcm2 dugaan yg datang.. semoga cheqna ngan suami dibawah perlindungan Allah.. semoga cheqna mampu menjadi isteri yang solehah, insyaAllah cheqna boleh

    ReplyDelete
  11. Ye stuju sbb pmpuan ni bkn lahir2 dah pndai masak...bila dah slalu nn rajim masak lama2 pndai la...:-)

    ReplyDelete

~ thanks sebab sudi tinggalkan komen.....sayang anda semua......~